Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

[Na marginesie] Piękna jest Sony konsola, niczym w gamedevie twa dola

Witold poniedziałek, 2 grudnia 2019, 19:00 News

Kolejne zdjęcia devkitów PlayStation 5, Hideo Kojima o Death Stranding 2 (...powiedzmy), Link w Super Mario Maker 2, Halo 3 ukończone za pomocą gitary z Guitar Hero, trailer WoW-a w 8K oraz cudowne warunki zatrudnienia w studiu twórcy DayZ.

Założone przez twórcę DayZ, Deana Halla, nowozelandzkie Rocketwerkz nie jest studiem szeroko znanym... chociaż najpewniej szybko się to zmieni. Być może nie z powodu gier przez nie tworzonych – w tej chwili developerzy zajmują się tylko vr-owym shooterem Out of Ammo – a warunków zatrudnienia, którymi kuszą nowych pracowników. Branżowa prasa rozpisuje się z podziwem (oraz, nie oszukujmy się, nutką zazdrości) o tym, że doświadczonym pracownikom firma oferuje obok rocznej pensji w wysokości 80 tysięcy dolarów nowozelandzkich (ponad 200 tysięcy złotych, ale dobrze wiecie, że takich rzeczy nie można przekładać jeden do jednego) nielimitowany urlop. Jak trzeźwo zauważa założyciel w rozmowie ze Stuff:

Jeśli ufasz pracownikom przy okazji dużych projektów i ogromnych sum pieniędzy, dlaczego nie możesz zaufać im w kwestii zarządzania ich czasem? Wyszliśmy z tego właśnie założenia.

I wiecie co? Wcale bym się nie zdziwił, gdyby developerzy zaczęli spędzać na urlopach mniej czasu.


Kto z nas nie lubi oglądać zmagań współczesnych gladiatorów, którzy w pędzie ku przekraczaniu granic ludzkich możliwości, stawiają przed sobą zadania graniczące nie tyle nawet z niemożliwością, co wręcz niepomyślalnością? Dlatego przed państwem kolejny dowód na to, że człowiek jest koroną stworzenia, któremu pisana jest przyszłość w gwiazdach: Halo 3 ukończone na legendarnym poziomie trudności przy pomocy gitary z Guitar Hero.


Dawno nie widzieliśmy devkitów PlayStation 5, prawda? Łapcie więc kolejne zdjęcia – pochodzi od anonimowego developera. Nieustająco piękne.


Super Mario Maker 2 jest jedną z tych gier, których fenomen trudno pojąć... dopóki samemu się w nie nie zagra. Już niedługo produkcja ta dostanie darmową aktualizację, w ramach której znajdziemy sporo dobra – i przede wszystkim dobrze znany fanom Zeldy Master Sword przemieniający protagonistę (przyznajcie, rzadko kiedy nadarza się okazja, żeby określić tak Mario) w Linka. To zaś zmienia rozgrywkę w stopniu... oj, sami zobaczcie (od 2:28). Tylko nie spodziewajcie się fajerwerków – to wciąż Super Mario Maker.


Klasyczne intro WoW-a (i przy okazji chyba najczęściej oglądany przeze mnie trailer w historii) w 8K. Nawet nie będę udawał, że mój monitor wyświetla taką rozdzielczość:


Magazyn Vulture napisał kilka dni temu artykuł o Hideo Kojimie oraz Death Stranding. Umieszczono w nim nieopatrznie jedno zdanie, która dzisiaj zelektryzowało branżę i zapełniło nagłówki największych portali. Mianowicie autor opisywał rozmowę, jaką miał okazję odbyć z twórcą Metal Gearów. Zacytuję ów fragment:

Rozmowa cichnie po tym, jak Kojima opowiada o swojej matce, więc zmieniamy temat na Reedusa. Kojima dyskutuje o ponownej współpracy z aktorem, być może nad sequelem Death Stranding, chociaż gdyby miał stworzyć coś takiego, „zacząłby kompletnie od zera”.

Czy przeczytawszy coś takiego, czujecie, że Death Stranding 2 jest potwierdzone? Nie? Słusznie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 3 grudnia 2019, 22:47   Muidus
dejta te plaj stejszen 5 bo nie stać mnie na kompa za 7k
wtorek, 3 grudnia 2019, 15:35   GGrzebyk
@truvneeck ale czemu komentarz kierowany do mnie?
wtorek, 3 grudnia 2019, 7:53   truvneeck
@down Ten dizajn układa się w literę V, jak Play Station V. Być może V to nazwa kodowa, jak Project Scorpio. Nie przywiązujmy się do tego wyglądu, nie ma też co hejtować. Devkit jak devkit, nie ma wyglądać, tylko zap...lać.
wtorek, 3 grudnia 2019, 6:49   GGrzebyk
Przecież każdy devkit konsol wyglądał zupełnie inaczej niż wersja finalna. Ps3 z tego co pamiętam wyglądała jak wielki magnetowid z lat 90
wtorek, 3 grudnia 2019, 5:14   Edzieq
Naprawdę z całym szacunkiem ale ten devkit PS5 wygląda jak chińska podróba i to jeszcze dajmy na to.... lat 90.? No ja mam nadzieję że to finalnie nie ujrzy światła dziennego. W ogóle ta powłoka, ten plastik bleeehh
wtorek, 3 grudnia 2019, 1:33   LordPoland
Przeciez ten dizajn to jakis oczywisty fejk. Nie ma najmniejszych szans by cos takiego wydali.
poniedziałek, 2 grudnia 2019, 23:05   Kynareth
ten cinematic w "8K" wygląda gorzej niż standardowy, bo jest za bardzo wyostrzony
poniedziałek, 2 grudnia 2019, 22:51   Dyzio19
PS5 wygląda trochę jak farelka, mam nadzieję, że będzie grzała choć trochę mniej ;)
poniedziałek, 2 grudnia 2019, 21:52   Edzieq
Czy tylko mi nie podoba się devkit PS5 i wali kompletnym kiczem i taniochą, wizją jakiegoś francuza?

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W 1997 czterech erpegowych pasjonatów z niemieckiego Essen znudziło się pracą nad symulatorami ekonomicznymi. Już od roku szlifowali pomysł na trójwymiarowe RPG fantasy pod tytułem Orpheus i uznali, że najwyższy czas powołać wizję gry do życia. Dziś ich Orfeusza zna chyba każdy polski gracz, choć pod nieco inną nazwą.

Komentarzy:
13

Myśl na dziś: Najpotężniejszą organizacją świata są idioci. Wszędzie mają swoich ludzi.

Komentarzy:
0

Zamarzyło się wam kiedyś Eve Online z mieczami, muszkietami i magią? To świetnie się składa, bo tak chyba najkrócej można opisać nadchodzącego MMORPG Amazon Game Studios.

Komentarzy:
3

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z