Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mortal Kombat: Trzy pierwsze odsłony cyklu miały doczekać się remastera nastawionego na rozgrywkę sieciową [GALERIA]

Cursian poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 11:40 News

Projekt został anulowany, ale mamy kilka screenów i sporo szczegółów.

Większość fanów Scorpiona i spółki ze zniecierpieniem czeka na nieodległą premierę „jedenastki” (nawiasem mówiąc NetherRealm zaprezentowało niedawno zdolności Kitany i dość niepokojące fatality D'Vorah), ale niewykluczone, że gdyby historia potoczyła się nieco inaczej, dziś debatowalibyśmy na temat innego projektu. Blind Squirrel Games, znane między innymi z niezbyt udanej kolekcji odświeżonych BioShocków, miało w którymś momencie pracować nad Mortal Kombat Kollection Online. Szczegóły na temat projektu nie są znane, ale wiele wskazuje na to, że byłoby to zbiorcze wydanie trzech pierwszych odsłon serii.

Najciekawszy jest fakt, że obok poprawienia grafiki, twórcy planowali też wprowadzić sporo zmian w rozgrywce. Najbardziej widoczną z nich byłby większy nacisk na aspekty sieciowe. Produkcja miała oferować między innymi możliwość rzucania innym graczom wyzwań. Tego typu mecze mogłyby odbywać się na warunkach standardowych bądź przy udziale rozmaitych mutatotów, zmieniających zasady rozgrywki. Wiele wskazuje na to, że gracze mogliby rozwijać swoje konta oraz gromadzić specjalną walutę, przyznawaną między innymi za zadania dzienne (na screenach widać choćby wymóg wygrania 6 pojedynków). Niewykluczone, że zgromadzona forsa znalazłaby użytek w ramach planowanego trybu Krypt, służącego w nowszych Mortalach do odblokowywania strojów, „fatali”, grafik koncepcyjnych i innych ciekawostek.

O całej sprawie poinformował pracujący dla Blind Squirrel Games Danny Huynh, który miał odpowiadać za przygotowanie interfejsu. Na jego stronie internetowej przez jakiś czas dostępny był obszerny post, zawierający masę screenów z Mortal Kombat Kollection Online. Nie pokazywały one samej rozgrywki, ale były na tyle treściwe, by wyciągnąć z nich kilka szczegółów. Wspomniany wpis został już usunięty, ale na szczęście wciąż można go oglądać TUTAJ. Najciekawsze grafiki zobaczycie też poniżej:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 16 kwietnia 2019, 14:44   Bullet84
WB jak zwykle ma coś do powiedzenia i mu nie pasuje
wtorek, 16 kwietnia 2019, 12:38   sytrus2007
NetherRealm studio to banda oszustow ktorzy robia ludziom smaka, a na samym koncu anuluja projekt na ktory wszyscy czekaja. To juz nie pierwszy raz kiedy tak zrobili. Za kazdym razem jesli w gre wchodza klasyki pierwszych trzech odswiezonych czesci MK studio anuluje projekt. powinni zapier....lac na galerze. Tak bardzo czekalem na wersje HD remastered ale zostala anulowana. Nawet fani serii tez zrobili projekt to studio kazalo im go anulowac itp. brak slow do tego studia banda zlodzieji :(
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 12:47   Dantes
Co ciekawe Nether Realms miało koncept na odświeżenie pierwszej części MK ale wycofali w ostatniej chwili teraz projekt wraca ponownie o ile Trylogia jest dobrze znana lubiana to dodatkowo by można by odświeżyć zapominane MK 4 przenieść bonusy z MK Gold i wprowadzić lepszy balans, automatowy MK 4 był fenomenalny wyprzedzał swoje czasy pod względem grafiki.
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 12:43   Puncol
szkoda, że projekt nie doszedł do skutku
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 12:24   kamil999666
Powiększenie ostatnich spritów prowadzi do pierwszego obrazka u mnie.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Adam tłumaczy filmy i seriale, a po godzinach: pisze o grach. Dawid prowadzi własną działalność gospodarczą, a po godzinach: pisze o grach. Joachim doktoryzuje się z filologii polskiej, a po godzinach: pisze o grach. Olek tworzy gry. A po godzinach: pisze o grach.

Komentarzy:
85

Jak blisko prawdy byli twórcy Elite Dangerous czy No Man’s Sky?

Komentarzy:
12

Po pierwsze: to nie żadne ACTA 2...

Komentarzy:
170

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z