Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGwint – Wyciekło logo samodzielnej wersji wiedźmińskiej karcianki

Cross środa, 8 czerwca 2016, 15:55 News

Najmniej nieoczekiwana zapowiedź tego E3 jest już niemal oficjalna.

Czujni internauci zauważyli, że CD Projekt RED zarejestrował właśnie w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej powyższe logo i znak handlowy "Gwent" (angielska wersja słowa Gwint). Pomijając nieszczególnie gustowny kolor czcionki – wygląda na to, że "nowy, nieeksplorowany wcześniej przez naszą firmę format gry", o którym CDP mówiło podczas jednego z niedawnych podsumowań finansowych, to zgodnie z oczekiwaniami praktycznie każdego gracza wiedźmińska karcianka znana z Dzikiego Gonu.

Pytanie, jaki format wybierze dla gry polski developer? Co by nie mówić o Gwincie, jest to bardziej Triple Triad niż Hearthstone – czyli coś o głębi godnej sympatycznej minigry, ale niekoniecznie kolejny ESPORT.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 10 czerwca 2016, 15:23   Domimik
Kolor tragiczny sam w sobie nie jest, ale... kompletnie nie pasuje do wiedźmina.
czwartek, 9 czerwca 2016, 23:51   jax157
Zgadzam się seledynowa kupa, rodem z pulpitu Windows 95 ;)
czwartek, 9 czerwca 2016, 22:39   Kozauke
@hijack
Ale... przecież w CD-Action od zawsze tak było... Nie raz, nie pięć wspominali, że raz, że recki to, mimo doświadczenia i odnoszenia się do faktu, twór subiektywny. Nie widzę powodu, dla którego w przypadku newsów miałoby być inaczej. Co nie zmienia faktu, że Cross ma gust tak dobry jak ludzie gusta polityczne, bo logo nie jest wcale złe.
czwartek, 9 czerwca 2016, 18:51   wojdyl
Jaram się, w końcu jakiś Wiedźmin, który mi pójdzie.
czwartek, 9 czerwca 2016, 16:42   fiferekv13
@hijack Taki jest urok CD-Action, jak nie ci się nie podoba to nie czytaj...
czwartek, 9 czerwca 2016, 16:35   hijack
Kim jest człowiek piszący te newsy? Skrajnie nieprofesjonalne są frazy typu: " Pomijając nieszczególnie gustowny kolor czcionki" - Tobie o tym decydować człowieku, co jest nieszczególnie gustowne? Już wcześniej widywałem na cdaction.pl podobne "moje prawdy są najmojsze" i zawsze powoduje to u mnie zgrzyt zębów... U was nie? Czyżbym się czepiał? Może to już starość ze mnie wychodzi, ale kiedyś tu takich newsów nie pisano :\
czwartek, 9 czerwca 2016, 11:23   Gemba
Grałem z ziomkiem w fizyczną wersję gwinta dysponując całymi taliami. Gdy gra się z żywym człowiekiem, taktyka gra na prawdę dużą rolę :). Grało się bardzo przyjemnie i zmuszało umysł do większego wysiłku niż Gwint w W3. Także czekam :)
czwartek, 9 czerwca 2016, 10:28   geek
obojetnie jak to bedzie wygladac bede w to gral. kocham gwinta
środa, 8 czerwca 2016, 20:27   HarryCallahan
odpowiednio mocne karty. I tu też mam trochę uwag, bo o ile zdobywanie bohaterów było logiczne (poprzez wygrywanie pojedynków), tak kupowanie zwykłych kart u karczmarzy sprowadzało się do klikania szybkiej podroży od wioski do wioski. Dlaczego nie było losowych kart w loocie? No, ale zostawmy Wiedźmina 3, bo po prostu gwint w takiej formie nie ma potencjału na bycie samodzielną grą. W porównaniu chociażby do Hearthstona jest zwyczajnie biedny.
środa, 8 czerwca 2016, 20:23   HarryCallahan
Kompletnie ni widzę sensu w samodzielnym gwincie. Przecież ta karcianka to był klasyczny pay to win. I jako dodatek do czegoś większego miało to sens, bo progresowaliśmy niejako zdobywając kolejne karty, a sama rozgrywka była szybka i prosta. Owszem, fajnie było np. zamrozić wszystkie jednostki do walki wręcz, po czym zagrać Borcha Trzy Kawki i wywalić tym ruchem cały rząd przeciwnika (szczególnie efektywne przeciwko potworom), ale w większości przypadków taktyka schodziła na dalszy plan, wystarczyły

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z