62
13.11.2009, 19:13Lektura na 1 minutę

Splinter Cell: Conviction: Będą reklamy w grze; Ubisoft zadba, żebyśmy je na pewno zobaczyli...

Ubisoft zamierza zarobić na Splinter Cell: Conviction nie tylko sprzedając pudełka z grą. Zyski przyniesie także umieszczenie reklam w tej produkcji, a dzięki specjalnej technologii mają być one szczególnie efektywne. I cały czas widoczne...


Hut

Taką wizję przedstawili na konferencji Microsoft Advertising's Gaming Upfront przedstawiciele firmy Ubisoft i zespołu pracującego nad Splinter Cell: Conviction. Okazuje się, że opracowana przez programistów technologia, wyświetlająca na obiektach ze świata gry informacje na temat celów Sama Fishera i filmiki ujawniające sekrety fabuły, może być wykorzystana także w inny sposób. Do wyświetlania reklam. Twórcy opracowali nawet specjalny mechanizm, który sprawdzał (na beta-testerach) jakie części poziomów są przez nich najczęściej oglądane i w którą stronę gracze zwracają wzrok w różnych momentach rozgrywki. To właśnie tam pojawią się w finalnej wersji Splinter Cell: Conviction reklamy. Dezodorantu. Coca-Coli. I co wy na to?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze