Left 4 Dead 2 - Valve wyda 25 milionów dolarów na promocję gry [WIDEO]
Oto kolejny dowód na to, że branża gier dogania, a być może już prześcignęła Hollywood. Już promocja pierwszej części L4D pochłonęła 10 milionów dolarów. Tym razem jednak marketingowcy Valve postarają się o to, by gracze wkrótce zaczęli się bać otwierać konserwy.
Co można kupić za tę sumę? Billboardy, plakaty, furgonetki (dowód powyżej), bannery, zwiastuny, reklamy telewizyjne (dowód poniżej) i tak dalej, i tak dalej... A jakby tak przeznaczyć kilka procent tej sumy na stworzenie nowego silnika, więcej kampanii i w ogóle nowego contentu do Left 4 Dead 2? Hm? Ciekawe w sumie, ile kosztowała produkcja.
Swoją drogą muszę przyznać, że podoba mi się kierunek muzyczny, w którym zmierza L4D2. Przynajmniej sądząc po tego typu zajawkach i demie (a wiedzieliście, że w automacie z płytami winylowymi w jednym z przybytków kryją się piosenki "Still Alive" z Portala i nowa, również autorstwa Jonathana Coultona?).
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.