Modern Warfare 2 - gra dla idiotów? Cała prawda o amerykańskich graczach... [WIDEO]
Sieć amerykańskich hipermarketów Walmart szykuje promocje związane z grą Call of Duty: Modern Warfare 2 i reklamuje to w telewizji. Zdaje się, że to sieć, która jest przeciwieństwem do Media Marktu - bo dla idiotów. Inaczej bohaterów tej reklamy nazwać nie można...
Trochę przegadana, ale w sumie znośna - reklama gry Call of Duty: Modern Warfare 2 sprzedawanej w sieci Walmart już od pierwszych minut 10 listopada (stąd hasło "Fastest way to play").
Jest też wersja rozszerzona - dla koneserów:
Druga reklamówka z tej serii pokazuje, że nasz bohater ma różne życiowe problemy - nacjonalistów z karabinami w rękach i... "pupu" swojej córeczki...
W kolejnej reklamówce kolega naszego głównego "idioty" pokazany jest w pracy. Którą jest naprawdę "zawalony":
Ale jak się okazuje, facet ma mroczne tajemnice:
Swoją drogą - te reklamówki to ciekawy komentarz do tego, że w USA jest najwięcej graczy (procentowo, w całym społeczeństwie). Zgodnie z nią typowy amerykański pasjonat gier to ponad 30-letni facet, z dziećmi, który gra nocami po powrocie z pracy. Takich jest też coraz więcej w Polsce, ale przeważają wciąż gimnazjaliści, licealiści i studenci - i pewnie jeszcze przez kilka lat się to nie zmieni.