9
21.10.2009, 15:26Lektura na 1 minutę

Twórcy God of War III o grafice i trybie wyzwań (także w postaci DLC)

God of War III ma być jednym z najlepszych graficznie tytułów wydanych na PlayStation 3, o czym można się przekonać oglądając chociażby udostępnione do tej pory screeny. Producent gry, Stig Asmussen, twierdzi nawet, że będzie ona wyglądać lepiej niż cutscenki z ?dwójki?.


Piotrek66

W rozmowie z magazynem GamePro Asmussen zdradził, że od początku prac jego ekipa postawiła na ulepszanie oprawy audiowizualnej.

Jeśli spojrzycie na trailer, który wypuściliśmy, ten z tytanami wspinającymi się na Olimp, wszystkie ujęcia pochodzą z gry i wyglądają lepiej niż wysokiej jakości przerywniki filmowe z God of War II” – wyjaśnia Asmussen.

Oczywiście nie znaczy to, że z najnowszego dzieła Sony z Santa Monica znikną cutscenki. Przeciwnie. Jednakże granica pomiędzy nimi, a prawdziwą rozgrywką będzie prawie że niezauważalna. „Nie będziecie mogli stwierdzić, kiedy przejdziecie z cutscenki do właściwej zabawy” –podsumowuje producent.

Prócz pochwały oprawy graficznej, Asmussen zdradził, iż God of War III doczeka się prawdopodobnie nowego trybu, tzw. wyzwań. Ostatnimi czasy jest to bardzo popularna opcja (pojawiła się chociażby w Batman: Arkham Asylum).

Mamy w grze różne rozdaje przeciwników, którzy robią w niej wiele różnych rzeczy. Dzięki temu możemy zaprojektować wiele ciekawych wyzwań” – tłumaczy Asmussen.

Jako przykład podano Cyklopów, których Kratos może „dosiadać”. Dzięki temu można np. kazać graczom pozbyć się pewnej liczby wrogów w określonym czasie, siedząc na grzbiecie takiego potwora. Asmussen nie wyklucza też, że w przyszłości mogłyby pojawić się dodatki DLC  wprowadzające nowe typy wyzwań.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze