Army of Two: The 40th Day - gameplay z komentarzem [WIDEO]
W najnowszym filmiku promującym The 40th Day, Alex Hutchinson - dyrektor kreatywny z EA Montreal - opowiada o wyborach moralnych podejmowanych w grze i systemie walki. Salem i Rios zaprezentują jak dobija się leżącego oraz że jest to całkiem przyjemne.
Twórcy Army of Two: The 40th Day wprowadzili w grze system moralności, w którym za dobre uczynki (np. uratowanie zakładników, jak zobaczycie na początku poniższego filmiku) dostajemy +, a za złe -. Poziom "zakumulowanej" moralności ma wpływać na rozgrywkę w grze i bieg wydarzeń.
Poza tym zobaczymy również trochę demolki w Szanghaju, a Hutchinson opowie o uproszczonym systemie sterowania i używaniu osłon oraz o symetrii - przeciwnicy Salema i Riosa potrafią robić wszystko to, co nasi główni bohaterowie: począwszy od leczenia, przez wykorzystywanie osłon aż po pomaganie sobie w pokonywaniu wysokich przeszkód. Popatrzcie sami: