24
9.10.2009, 18:02Lektura na 2 minuty

Assassin?s Creed 2 ? twórcy opowiadają o rozwoju postaci

Nasz serwis został wybrany przez Ubisoft do prezentowania unikatowych informacji na temat Assassin´s Creed II - i oto dostaliśmy nową partię tych materiałów. Patrick Plourde, główny projektant gry, opowiada o rozwijaniu jej bohatera. Niestety tyle, co kot napłakał...


Hut

Trudno - więcej będziemy wyciągać od Ubisoftu po weekendzie. Na razie oddajmy zaś głos Patrickowi:

Immersja to bardzo ważna część marki Assassin’s Creed. A mówiąc immersja mam na myśli umieszczanie gracza w skórze głównego bohatera, jak również umieszczanie samego bohatera w świecie, z którym może on wchodzić w interakcję i rozwijanie go. Dlatego jednym z najważniejszych aspektów gry Assassin’s Creed II było dla nas opracowanie sposobu budowania umiejętności bohatera.

W przeciwieństwie do Altaira, Ezio nie jest skrytobójcą od samego początku. Urodził się jako członek poważanej, bogatej rodziny, dlatego należy do wyższych sfer Florencji. Bardziej interesują go kobiety i zabawa, niż cokolwiek, co wymagałoby od niego jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jednak mimo to już od dziecka wiadomo, że Ezio to ktoś wyjątkowy – od małego posiada umiejętności, które czynią z niego dobrego zabójcę. W trakcie gry będzie je można rozwinąć.

Tragiczne wydarzenia, które odmieniają życie bohatera, sprawiają, że wyrusza ona na długą i powolną drogę zemsty. Drogę bez powrotu. Z pomocą podziemnego światka Ezio zmierza tą drogą, przy okazji odkrywając swoje przeznaczenie i to, że jest assassinem. W trakcie gry Ezio zrozumie, że zemsta nie przywróci mu tych, których stracił – ale też dowie się, że sensem życia zabójcy jest walka o prawdę i sprawiedliwość przeciwko Templariuszom.

Ezio poświęci całe swoje życie na to, by stać się mistrzem zabójców, osiągnąć planowaną zemstę, a przy okazji także odkryć konspirację, która jak się okaże zagraża całej Italii. Na początku gracz pozna podstawowe ruchy Ezio, potem nauczy się wchodzić w interakcje z NPC-ami (np. wynajmować pomocników), następnie rozwinie swoje umiejętności związane z walką, płacąc ze sesje treningowe u nauczyciela walki wręcz. Z tym rozwojem mocno związany będzie system ekonomiczny – pieniądze będą potrzebne do tego, by kupować zbroje i ubrania dla bohatera, a także jego bronie i inne narzędzia.

Przy okazji staraliśmy się także, by nasza gra miała wymiar edukacyjny – Animus 2.0 zawiera mnóstwo informacji na temat historii, mamy więc nadzieję, że razem z bohaterem rozwinie się sam gracz, który dzięki nam dowie się czegoś na temat znanych miejsc czy postaci, jakie pojawiają się w grze.

U góry nowy obrazek. Unikatowy.


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze