5
27.09.2009, 11:17Lektura na 1 minutę

TGS ´09: Twórcy Dead Space: Extraction opowiadają o strachu [WIDEO]

Ian Milham, Wright Bagwell i Steve Papoutsis opowiadają, w jaki sposób będziemy straszeni w prequelu Dead Space. Momentów, w których szybciej zabije graczom serce, na pewno nie będzie brakowało.


mon

W Dead Space: Extraction straszeni będziemy poprzez grę świateł, specyficzną pracę kamery, stopniowanie tempa gry, a czasem zostaniemy rzuceni przeciwko przeważającej liczbie Nekromorfów, gdy w pobliżu nie uświadczymy wystarczająco dużo amunicji i apteczek. Miejmy nadzieję, że pomysły na straszenie w grze sprawdzą się tak dobrze, jak w oryginalnym Dead Space!


Redaktor
mon
Wpisów237

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze