Blur: jeśli nie masz co pokazać, daj się ludziom pośmiać! [WIDEO]
Oj, lubię strzelać Blurowi metaforyczną gumką od majtek. Nic nie poradzę, że nie widzę w niej potencjału na hit. Doceniam jednak humor marketingowców Activision, którzy jako nowy trailer zamieścili miks przeróżnych niefortunnych zdarzeń i wypadków.
Filmik oczywiście nie jest tak całkowicie z tyłka wzięty, bowiem owe "Shunt", "Nitro", "Barge", "Mines" i "Shock" to nazwy power-upów, czyli tzw. "wziątek", którymi można poczęstować siebie i konkurentów w czasie wyścigu.
This hurts.
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.