29
29.08.2009, 18:04Lektura na 1 minutę

Blur: jeśli nie masz co pokazać, daj się ludziom pośmiać! [WIDEO]

Oj, lubię strzelać Blurowi metaforyczną gumką od majtek. Nic nie poradzę, że nie widzę w niej potencjału na hit. Doceniam jednak humor marketingowców Activision, którzy jako nowy trailer zamieścili miks przeróżnych niefortunnych zdarzeń i wypadków.


Michał „enki” Kuszewski

Filmik oczywiście nie jest tak całkowicie z tyłka wzięty, bowiem owe "Shunt", "Nitro", "Barge", "Mines" i "Shock" to nazwy power-upów, czyli tzw. "wziątek", którymi można poczęstować siebie i konkurentów w czasie wyścigu.

This hurts.


Redaktor
Michał „enki” Kuszewski

Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.

Profil
Wpisów512

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze