Sony: PlayStation 3 konsolą do gier? Nie! To "totalne rozrywkowe rozwiązanie"...
Wygląda na to, że Sony rusza do ostrej ofensywy - na gamescom ogłoszono obniżkę ceny i nowy model PlayStation 3, teraz zaś rusza nowa kampania reklamowa, która ma przekonać klientów, że PS3 to nie tylko "maszynka do gier", a coś dużo większego...
Co dokładnie? To wyjaśnia Peter Dille, wiceszef od marketingu amerykańskiego oddziału Sony zajmującego się konsolą PlayStation 3. "Przez lata traktowano nas, jak <firmę od gier> i nigdy się tego nie wstydziliśmy, ale nasze badania wykazały, że pod naszymi nosami mamy dużo większy rynek".
Jaki? "Chcemy zmienić wizerunek PS3, tak by kojarzył się z totalnym rozwiązaniem rozrywkowym. Możemy przejąć ten segment rynku, który zajmuje się elektroniczną rozrywką".
Nową filozfię firmy mają odzwierciedlać reklamy, które we wrześniu pojawią się w USA i Europie. Skupią się raczej na czytniku Blu-Ray i "rodzinnych" zastosowaniach konsoli, a nie na "growych" możliwościach PS3.
Oto nowa angielska reklama - PS3 to więcej niż gry:
A jeśli już gry, to takie dla całej rodziny: