28
26.08.2009, 18:48Lektura na 1 minutę

StarCraft II: każda z trzech kampanii będzie unikatowa

Blizzard zdaje sobie sprawę, że wydanie jednej gry (StarCraft II) w trzech odsłonach niesie za sobą ryzyko powtarzalności. Aby temu zaradzić, twórcy gry chowają kilka "asów w rękawie", które znacząco urozmaicą rozgrywkę.


mon

Sam "Samwise" Didier z Blizzarda zdradził nieco szczegółów dotyczących kolejnych odsłon Starcraft II: "Niewątpliwie mamy pomysły, których nie zamieściliśmy w tej części [Wings of Liberty] (...) Jest mnóstwo pomysłów na naprawdę fajne jednostki, które prawdopodobnie moglibyśmy wcisnąć do jednej z odsłon, ale zamiast tego chcemy pozwolić im zabłysnąć w następnych - żeby były bardziej wyjątkowe".

Nowe jednostki to jednak nie wszystko. Didier i ekipa szykują dla nas coś ekstra: "Będziemy wracać na te same planety. Ale będziemy chcieli w jakiś sposób je zmienić. Jeśli będziesz na Korhol w Wings of Liberty, kiedy wrócisz tam w kampanii Zergów lub Protossów chcę, żeby stało się z planetą coś naprawdę wyjątkowego, żeby coś się bardzo zmieniło, np. w wyniku kataklizmu. (...) To jest ten rodzaj rzeczy, które naprawdę lubię. Kocham to w filmach, kiedy widzisz postać z poprzedniej części filmu, z tym że teraz ma na twarzy fajną ranę od topora. Wtedy zastanawiasz się: <Co mu się przytrafiło?> Będziemy umieszczać takie 'rany po toporze' na planetach. Topór zagłady +2!"

Topór zagłady +2? Ekipa Blizzarda powinna chyba mniej przebywać na słońcu...


Redaktor
mon
Wpisów237

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze