54
20.08.2009, 14:47Lektura na 3 minuty

gamescom ´09: Twórcy Assassin´s Creed II odkrywają karty.

Patrice Desilets, dyrektor kreatywny projektu, ujawnił na tegorocznym gamescomie sporo ciekawych informacji na temat nowej gry Ubisoftu. Dla wszystkich, którzy wyczekują niecierpliwie kolejnego asasyna - lektura obowiązkowa!


mon

Technologia

Silnik gry Assassin's Creed II (Anvil) ma przede wszystkim wpłynąć na większe zróżnicowanie rozgrywki i misji niż mogliśmy doświadczyć w części pierwszej. Zobaczymy też mocno podrasowane pościgi i ucieczki (akrobacje podobne do parkouru). Co do grafiki - będzie zapierała dech w piersiach, ponieważ:

  • wprowadzono cykl dnia i nocy
  • dalekie obszary będą odwzorowane bardziej szczegółowo
  • zastosowano technologię renderowania roślinności użytą w Far Cry 2
  • ulepszono system oświetlenia, refleksów i efektów specjalnych
  • zaimplementowano nowy system związany z 'zachowaniem się' materiału
  • Technologia użyta w Assasin's Creed II pozwoli nam poczuć piękno oszałamiających widoków renesansowych miast. Twórcy odwzorowali szczegółowo nie tylko samą architekturę takich miejsc jak Wenecja czy Florencja, ale także szczegóły, jak np. specyficzne oświetlenie w Wenecji czy kolorowe, karnawałowe przebrania.

     

    Regiony i miasta

    Przygodę rozpoczniemy we Florencji, kolebce renesansu, gdzie gracz będzie miał okazję poznać przyjaciół, rodzinę i wrogów Ezio. Twórcy gry odwzorowali pieczołowicie znane zabytki jak Santa Maria del Fiore, Palazzo Vecchio, Santa Croce, Santa Maria Novella i inne.

    W dalszej części gry zwiedzimy oczywiście Wenecję, do której w czasie pierwszej podróży będziemy musieli przedostać się przez obszary górskie. W grze znajdą się również: region Toskanii i miasto San Gimignano.

    Na zachód od Florencji napotkamy wilgotne obszary z centralnym miastem - Forli. Na tych podmokłych terenach pochmurna pogoda i różne rośliny wodne to motyw przewodni.

    Każdy z regionów i miast ma odgrywać ważną rolę w grze i będą one wymagały od graczy zainwestowania w nie czasu - co oznacza misje główne, poboczne i sporo sekretów do odkrycia.

     

    Ukryte Lokacje

    To wnętrza znanych budowli, których zwiedzanie nie będzie powiązane z głównym zadaniem. W nagrodę za pokonanie wyzwania (łączącego w sobie zagadki, trochę skradania i akrobatyki) otrzymamy specjalne nagrody oraz informacje dotyczące historii wojny asasynów i templariuszy.

     

    System upgrade'u zbroi

    Ulepszać będzie można różne części pancerza, jak np. buty, naramienniki czy napierśnik. System rang elementów zbroi umożliwi zdobywanie coraz lepszej ochrony, którą zauważymy w wyglądzie Ezio. Dle estetów - Ezio będzie mógł odwiedzać krawców, gdzie zmieni kolor swojego ubrania.

     

    Zatrute ostrze

    Jest to ulepszenie ukrytego ostrza, które dostaniemy od Leonarda Da Vinci, w postaci przymocowanej do przedramienia igły. Użycie jest dla ofiary niewyczuwalne. Trucizna powoduje, że raniony wpada w chwilowy szał rzucając się na wszystkich wokoło, po czym umiera. Jest do doskonały sposób odwracania uwagi, dzięki któremu Ezio będzie mógł wykonać swoją misję niezauważony. Truciznę nabędziemy u lekarzy, którzy w Assassin's Creed II odgrywają bardzo ważną rolę - będą leczyć rany głównego bohatera.

     

    Pościg

    To jedna z niespodzianek przygotowanych przez twórców - do szybszego podróżowania (oraz eskortowania ludzi) po wiejskich terenach Ezio posłuży się powozem. Jednak strażnicy będa próbowali zatrzymać go wskakując na pojazd.

     

    Baza danych animusa

    Poza rolą znaną z pierwszej części, animus będzie tym razem dostarczał także dodatkowych informacji - np. o głównych lokacjach czy postaciach. Wszystko za naciśnięciem jednego przycisku. Niestety reszta szczegółów dotyczących zawartości bazy pozostaje na razie tajemnicą.

     

    Jeśli to wszystko dla was za mało, oto krótki gameplay - SWEET!

     


    Redaktor
    mon
    Wpisów237

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze