14
12.08.2009, 09:29Lektura na 1 minutę

Codemasters: Natal nie nadaje się do ścigałek

W trakcie E3 Microsoft zaprezentował wszystkim po raz pierwszy swój nowy kontroler ? Natal. Jednym z pokazanych przykładów było sterowanie w grach wyścigowych rękami. Mimo to, Codemasters uważa, że urządzenie to nie sprawdzi się w tego typu produkcjach.


Piotrek66

Jak stwierdził Ralph Fulton, projektant DiRT-a 2, sterowanie w ścigałkach jest skomplikowane i gracze – w szczególności najwięksi fani tego gatunku i hardkorowcy – potrzebują „prawdziwego” kontrolera. Sterowanie wozem rękami w powietrzu nie zapewni bowiem wymaganej precyzji i wsparcia. Trudno się nie zgodzić…

Jednakże Fulton nie skreśla Natala całkowicie – uważa on, że urządzenie może znaleźć zastosowanie w dodatkowych rzeczach związanych z rajdówkami. Nie chciał co prawda zdradzać, co ma na myśli, lecz podkreślił z całą stanowczością, że nowy projekt Microsoftu z pewnością nie zastąpi tradycyjnych kontrolerów w ścigałkach.

Wygląda na to, że ma rację. Może i sterowanie wozem w powietrzu wygląda efektownie, ale raczej czynność ta na dłuższą metę nie należy do przyjemnych. Wątpię, czy poo wielogodzinnej sesji w DiRT-a 2 ktokolwiek byłby w stanie poruszyć ręką…


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze