61
22.07.2009, 14:11Lektura na 1 minutę

Modern Warfare 2 - dodanie Call of Duty przyniosło efekty...

Firma badawcza Nielsen Ratings opublikowała wyniki analizy, z której jasno wynika, że dodanie do tytułu Modern Warfare 2 przedrostka Call of Duty znacznie zwiększyło rozpoznawalność tej produkcji. Czy to oznacza, że gracze to klienci, jak wszyscy inni?


Hut

W sumie - trochę to smutne.

Okazuje się, że ogół graczy to wcale nie pasjonaci, którzy śledzą proces produkcji swoich ulubionych tytułów od momentu napisania pierwszej linijki kodu, aż do wydania ostatniego DLC, tylko zwykli klienci, kupujący tylko te produkty, które znają i które mają rozpoznawalną markę.

I choć każdy, kto interesował się kontynuacją Call of Duty 4: Modern Warfare, wiedział, że ma być ona zatytułowana Modern Warfare 2, rozpoznawalność tej produkcji (i chęć dokonania zakupu) wzrosła znacząco po dodaniu przedrostka Call of Duty. Firma Nielsen Ratings przeprowadziła badania, które wprost to wykazują - rozpoznawalność produktu wzrosła o 94%, chęć zakupu wykazało 64% więcej ankietowanych, a zainteresowanie produkcją wzrosło o 65%.

I co wy na to?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze