Czy to jest nowy Tomb Raider? [UPDATE]
Serwis 4PlayerCoop twierdzi, że udało mu się dotrzeć do concept artów przedstawiających nową, znajdującą się dopiero na wstępnym etapie produkcji, odsłonę serii Tomb Raider. Zupełnie inną niż dotychczasowe... Lara z łukiem? Na koniu? WTF?!?
Szczegółów zbyt wiele na razie nie ma - podobnie, jak potwierdzenia, czy to wiarygodne materiały. Zdaniem 4PlayerCoop nowy Tomb Raider będzie:
- historią typu Origins, czyli przedstawiającą, na nowo, początki kariery bohaterki,
- grą z otwartym światem (jak np. Prototype),
- produkcją z zupełnie nowym systemem walki (choć na czym ta nowość ma polegać nie do końca wiadomo - być może podpowiedzą jest art z Larą na koniu strzelającą do przeciwników z łuku).
Szokujące są natomiast wspomniane concept arty. Lara wygląda jeszcze, jak panna Croft jaką znamy (tylko ten łuk...), ale jej przeciwnicy, to przerażające monstra rodem z serii Silent Hill. O co w tym chodzi?
No i załóżmy na chwilę, że to prawda. Jak podoba wam się "nowa" Lara?
Żródło: TUTAJ
[UPDATE]
Przedstawione wcześniej screeny są częścią dokumentu, który zawiera kilka dodatkowych informacji na temat gry. Oto one:
- Historia ma zaczynać się od morskiej katastrofy, po której młoda i niedoświadczona (ekhm...) Lara Croft trafia na opuszczoną wyspę u wybrzeży Japonii. Na wyspie panuje dziwny, mroczny klimat, a choć początkowo panna Croft nie widzi żadnych mieszkańców z oddali (i z ciemności) dochodzą ją tajemnicze, przerażające odgłosy. Koniec końców dziewczyna będzie musiała odkryć tajemnicę wyspy, schodząc do ukrytych pod jej powierzchnią starożytnych grobowców.
- Walka ma być bardzo brutalna i bezpośrednia, dużo bardziej skoncentrowana na potyczkach wręcz, niż strzelaninach.
- Lara będzie korzystać z łuku, broni palnej i prowizorycznych narzędzi mordu znalezionych na wyspie.
- W jej ekwipiunku znajdą się również narzędzia ułatwiające eksplorację i przeżycie: maczeta, czakany, sznur, itd.
- Swoboda ruchów panny Croft ma być większa niż do tej pory, m.in. z możliwością wpływania na kierunek lotu po wykonaniu skoku.
- Świat gry ma być otwarty, ożywiony przez "stwory, pogodę i naturalne wydarzenia". Możemy więc spodziewać się dynamicznego cyklu dnia i nocy, oraz oskryptowanych wydarzeń typu "zawalenie się skały", itd.