Operation Flashpoint: Dragon Rising - megaupdate galerii screenów
Popodniecaliśmy się już ARMA II, więc czas powoli przygotowywać się na nadejście jego największego konkurenta. W oczekiwaniu na zapowiedziany nowy trailer zebraliśmy aż 31 screenów z kilku ostatnich miesięcy.
Już na pierwszy rzut oka widać, że w porównaniu do dzieła Czechów gra Codemasters będzie miała bardziej kolorowy i hollywódzki styl graficzny. Takiej głęboko granatowej nocy próżno szukać w ARMA II, gdzie po zachodzie słońca jest czarno jak... w nocy. Moc filtrów jest więc w Dragon Rising silna, tym bardziej, że można włączyć sobie dodatkowo szum. Bardzo liczę na prawdziwie fajne efekty z dymem, którego podczas "dymu" na polu bitwy ma być pełno.
Tylko 89% graczy jednak słusznie uważa, że w grach najważniejsza jest grafika, więc tych wyłamujących się 11%, którzy po prostu się nie znają muszę zmartwić - nie będzie w tym newsie nic nowego o rozgrywce. Tutaj tylko patrzymy na nowe obrazki. I czekamy na kolejny zwiastun. Sorry.
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.