Operation Flashpoint: Dragon Rising - będzie tryb dla hardkorów
Na oficjalnym forum Codemasters pojawił się wpis, w którym opisano wygląd trybu hardcore gry. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że od dziś dla tysięcy graczy będzie on jedynie słusznym i akceptowalnym. Fani modu Project Reality do BF2 zastrzygli uszami.
Mowa przede wszystkim o HUD-zie, z którego zniknie wszystko prócz podpisów (które pewnie również będzie można wyłączyć) do dialogów. Oznacza to brak celownika, kompasu, informacji o statusie drużyny oraz stanu amunicji. Żadnych znaczników określających położenie celu (nawigacja będzie dokonywana tylko na podstawie mapy) ani pokazujących stan zdrowia. Żadnych wskaźników, skąd padł strzał, checkpointów, sejwów i innego tego typu niepotrzebnego śmiecia.
Słowem, wreszcie ekran gry będzie czysty, nieskazitelny i nie będzie przeszkadzał w prawdziwej zabawie.
Mam jednak niejasne wrażenie, że znajdą się moderzy, dla których tryb Hardcore nowego Operation Flashpoint wciąż będzie miał zbyt dużo ułatwień...
Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.