13
17.06.2009, 13:19Lektura na 2 minuty

Left 4 Dead 2: krzywdy tej grze zrobić nie damy! - fani

W dzisiejszym odcinku sagi "Death 2 Left 4 Dead 2" przedstawiamy nowo powstałą grupę przeciwników przeciwników nowego dzieła Valve. Będzie też o odgryzaniu kciuków.


Michał „enki” Kuszewski

Left 4 Dead Acceptance Group (L4D2AG - 200 członków w momencie pisania tego tekstu) powstało jako silny front przeciw szkalującym dobre imię Valve członkom grupy L4D2 Boycott (NO-L4D2 - jedyne 31,5 tysiąca więcej). Choć w bitwie na śnieżki obrońcy L4D2 prawdopodobnie zostaliby delikatnie zepchnięci do obrony, chwilowy deficyt członków starają się niwelować argumentami. A są one następujące (tłumaczenie powolne i subiektywne):

- Owszem, nowe postacie nie są tak fajne, jak w "jedynce" [według mnie to tylko kwestia przyzwyczajenia, ot co - enki], ale Valve twierdzi, że planują w ich kwestii coś specjalnego, a być może dodadzą kolejnych Ocalałych.

- Valve obiecało, że wypusci więcej DLC do "jedynki" i nie ma powodu, by im nie wierzyć. Być może nie będzie ich tyle, co do TF2, ale [na Boga! - enki] inne gry [GRID na PC - enki] nie doczekują się ich nigdy. Zanim UT3 doczekał się dodatku Titan minęło hohoho.

- Tyle to a tyle tysięcy graczy dołączyło do grupy bojkotującej L4D2. I dobrze, ich wola. Niech tylko teraz spróbują nie zagrać albo nie kupić gry, gdy wyjdzie. Mało komu się uda swój "bojkot" utrzymać. "Bez sęsu."

- A poza tym same fakty: 5 nowych kampanii; zakończenia wymagające więcej niż zebrania się w kupę i siedzenie w miejscu do odjazdu/odlotu/odpłynięcia; więcej krwi i latających cześci ciała; "i dużo więcej".

Okej, choć nie wszystkie argumenty do mnie przemawiają całkowicie, bardziej jestem za akcjami pozytywnymi niż negatywnymi. Mącić w Left 4 Dead będę więc dalej, cierpliwie oczekując nowej kampanii.

Z innej beczki: Na oficjalnym blogu Left 4 Dead ujawniono ciekawy fakt związany z powstaniem grafiki okładkowej gry. Otóż owa pozbawiona kciuka ręka należy do Andrei Wicklund - całkiem atrakcyjnej swoją drogą członkini zespołu artystów pracujących nad grą - która dla oddania realizmu i powagi sytuacji sama sobie swój palec przygryzła. Fajnie, Valve, fajnie. A przy okazji kiedy nowa kampania?


Redaktor
Michał „enki” Kuszewski

Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.

Profil
Wpisów512

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze