20
3.06.2009, 21:31Lektura na 2 minuty

E3 ´09: Need for Speed: Shift - dwa długaśne gameplaye

Serwis Gametrailers zamieścił dwa nagrane kamerą przejazdy po torach Shifta. Powiem tak - na jeden z nich aż żal patrzeć, a drugi nie pokazał tego, co chciałbym w tej grze zobaczyć. A mimo wszystko warto obejrzeć i... skomentować :)


Michał „enki” Kuszewski

Na pierwszy ogień idzie Nissan i jego "kierowca bombowca", usilnie razem próbujący wyrównać zakręty ulicznego toru w Londynie (?). Jako że nigdy sam nie gram w GRID-opodobne gry w widoku zza maszyny, filmik od razu zarobił ode mnie lekki minus. Dopiero jednak gdy zobaczyłem, co wyprawia kierowca, złapałem się bardzo mocno za czoło i tak już mi zostało.

Ale nie o tym. Podoba mi się efekt rozmycia obrazu przy kraksie - fajny patent wymuszający poniekąd ostrożniejszą jazdę. Nie podoba mi się bardzo duża odporność wozu na liczne czołówki, które można tam podziwiać. Mam nadzieję,że stopień podatności samochodu na roczłonkowanie jest skalowalny aż do realizmu lub chodziaż lekko "łagodnego" realizmu GRID-a.

Aha, nie wiem, co się dzieje od połowy, bo nie wytrzymałem nerwowo patrząc na tę jazdę:

 

 

Drugiemu delikwentowi - tym razem w BMW i na normalnym torze (standardowe pytanie - wie ktoś, gdzie to?) - poszło dużo lepiej. Widać znalazł przycisk hamulca na padzie (hura!). Niestety, znów brak widoku z maski lub kokpitu, ale za to jest pomoc w postaci najlepszego toru jazdy, zmieniającego barwy w zależności od zalecanej prędkości pokonywania łuków. Standard. [EDIT] W pierwszym filmie też jest, ale ani ja, ani kierowca nie zwracaliśmy na niego żadnej uwagi...

W tym filmie widać wyraźnie aspekt erpegowy produkcji, czyli odblokowywanie kolejnych "odznak" za taką to a taką jazdę. Szczerze mówiąc, dynamiczny profil kierowcy to coś, na co liczę w Need for Speed: Shift najbardziej. No, to lecimy:

 


Redaktor
Michał „enki” Kuszewski

Autor tekstów różnych. W tym książek. Fan żółwi, muzyki filmowej i wszystkiego, co kosmiczne. Swoje politechniczne wykształcenie przekuł w artykuły dla czasopisma CD-Action, w którym jako redaktor przez wiele lat realizował swoje pasje grania i pisania. Obecnie pracuje w Techlandzie jako Quest Designer.

Profil
Wpisów512

Obserwujących1

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze