8.12.2021, 17:25Lektura na 2 minuty

God of War: Nowy zwiastun wersji pecetowej [WIDEO]

Sprytnie w nim użyto potyczek z Walkiriami.


Kuba „SztywnyPatyk” Stolarz

Sony zauważyło, że tytuły na wyłączność powoli odchodzą do lamusa. Całkowicie z nich nie zrezygnują, bo to one napędzają sprzedaż takiego PlayStation, jednak sukces Microsoft udowodnił im, że samo otwarcie się na komputery gwarantuje potężniejsze zyski. Horizon Zero Dawn i Days Gone, nie bez bolączek typowych dla pecetowych portów, po raz kolejny przyjęto pozytywnie, a osoby, które nie miały dotąd możliwości zagrać przez brak danej konsoli w domu, mogły z chęcią nadrobić zaległości, a nawet i dołączyć do fanklubu danej produkcji.

Dlatego też w październiku (nie)oczekiwanie zapowiedziano powędrowanie God of Wara z 2018 roku na komputery. I tak jak ówczesny trailer pokazywał „jedynie” najbardziej widowiskowe momenty produkcji, „po prostu” w 4K i w 60 FPS, tak najnowszy, stworzony przez NVIDIA trailer wylicza konkretne funkcje pecetowej wersji hitu Santa Monica Studios (hitu, bowiem do końca tego sierpnia sprzedano aż 19,5 miliona kopii wersji na PS4).

Port ma zawierać cienie w wyższej rozdzielczości, poprawione odbicia (za którym to terminem najpewniej kryje się ray tracing) oraz wsparcie dla DualShocków, DualSense'ów oraz innych kontrolerów, SSDO, GTAO, przyspieszającego działanie gier DLSS oraz NVIDIA Reflex, które ma obniżyć opóźnienia systemowe w ramach „responsywniejszej rozgrywki” (w tle sprytnie użyto potyczek z Walkiriami, uważanymi przez wielu za najtrudniejsze walki w grze). No i rzecz jasna natywne 4K, odblokowane klatki oraz w pełni modyfikowalne ustawienia klawiatury.


(Kliknij, aby powiększyć)

God of War poleci na Steam i na Epic Games Store już 14 stycznia 2022.


Czytaj dalej

Redaktor
Kuba „SztywnyPatyk” Stolarz

Recenzuję, tłumaczę, dialoguję, montuję i gdaczę. Tutaj? Nie wiem, co robię, więc piszę, dopóki mnie nie wywalą.

Profil
Wpisów287

Obserwujących16

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze