1
22.11.2021, 13:47Lektura na 2 minuty

Lord of the Fallen 2: CI Games z optymizmem patrzy na 2022

Firma chce ruszyć z kampanią marketingową gry w pierwszej połowie przyszłego roku.


Witold Tłuchowski

Nic nie wyszło z ambitnych planów CI Games, by stać się kolejnym polskim studiem podbijającym rynek gier AAA, a firma ostatecznie podjęła trudną decyzję o ograniczeniu liczebności studia i skupieniu się na mniejszych produkcjach. Nie pozostało to oczywiście bez wpływu na Lord of the Fallen 2, kontynuację jednego z pierwszych (jeżeli w ogóle nie pierwszego) soulslike'a powstałego poza FromSoftware. Projekt zapowiedziano jeszcze w 2014, ale od tamtej pory zdążyliśmy doczekać się resetu prac i dwukrotnej zmiany odpowiedzialnej za niego ekipy.

Obecnie „dwójką” zajmuje się w założonym w zeszłym roku przez CI Games studiu Hexworks i – jak sugeruje najnowszy raport finansowy spółki – przebiegają całkiem nieźle. Jak bowiem czytamy:


Produkcja gry Lords of the Fallen 2 jest w fazie pełnej produkcji, Spółka w kwietniu 2022 roku chce dysponować grą na etapie w pełni do przejścia z niemal całym zaplanowanym kontentem. Rozpoczęcie kampanii marketingowej planowane jest w Q1/Q2 2022 r.


Dodajmy, że nad sequelem pracują 62 osoby. Dla porównania serią Sniper Ghost Warrior zajmuje się teraz 47 osób.

CI Games zdradziło też, że „multiplayer będzie stanowić nieodzowny element każdej istotnej premiery” – nic sprecyzowano jednak, czy obejmuje to również Lords of the Fallen 2.


Rozgrywka dla jednego gracza będzie kluczowa w naszych grach, jednak w przyszłości planujemy wprowadzić także tryb multiplayer, który będzie zaprojektowany specjalnie dla poszczególnego projektu. Tryb multiplayer pozwoli na dotarcie z poszczególnymi grami z naszego portfolio wydawniczego do odpowiednio większego grona odbiorców


Prócz tego spółka pochwaliła się rekordowymi wynikami w minionym kwartale „generowanymi przez jej portfel gier”. Przychody wyniosły w tym okresie 32,7 miliona złotych i odpowiadały za nie przede wszystkim Sniper Ghost Warrior oraz cudze tytuły wydawane pod szyldem United Label. Nakłady na produkcję i promocję Sniper Ghost Warrior Contracts 2 zwróciły się w drugim miesiącu po premierze.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze