Icarus: Opóźniona premiera i nowa beta
Czy są tu jacyś fani survivalowej zabawy?
Icarus, czyli najnowsze dzieło Deana Halla (DayZ) i spółki, ostatecznie nie zadebiutuje na rynku 12 sierpnia. Developerzy zmienili wcześniejsze plany, aby móc poprawić jakość premierowego buildu gry. Chodzi rzecz jasna o standardową eliminację błędów i pracę nad ogólną wydajnością.
Warto dodać, że osoby, które zakupią grę jeszcze przed premierą, otrzymają dostęp do specjalnej bety. Owe testy zostaną rozłożone na kilka weekendów. Na przestrzeni każdego z nich otrzymamy dostęp do innego fragmentu Icarusa; nowych mechanik rozgrywki i środowisk (biom leśny, arktyczny, pustynny). Pierwszy weekend, zaplanowany na 28-29 sierpnia, upłynie nam głównie pod znakiem polowania i budowania bazy.
Oto wycinek z oficjalnego komunikatu:
Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia w momencie debiutu Icarusa. Uważnie śledziliśmy stan naszych buildów deweloperskich i zdecydowaliśmy, że chcemy okazać Icarusowi więcej miłości. Dlatego też opóźniamy premierę gry i jednocześnie ulepszamy proces testowania bety, który został teraz rozłożony na kilka weekendów. Każdy weekend położy szczególny nacisk na inne elementy. Każdy, kto zamówi Icarusa w przedsprzedaży, uzyska dostęp do bety, a same pre-ordery mogą zostać zwrócone w dowolnym momencie, bez względu na to, jak długo grałeś w betę.
W pełną wersję Icarusa zagramy w listopadzie. TUTAJ znajdziecie wcześniejszy zwiastun survivalowej przygody.
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.