6
22.01.2021, 14:45Lektura na 1 minutę

BioWare: Grafiki z anulowanego duchowego następcy Jade Empire osadzonego w przyszłości

Projekt Revolver nie ujrzał (niestety?) nigdy światła dziennego.


Witold Tłuchowski

Na każdą wydaną grę przypadają dziesiątki produkcji, które nigdy nie wyszły poza sferę projektową. Niektóre z nich są w stanie jednak doczekać się konkretniejszych kroków, nim zostaną ostatecznie porzucone. Czasem dzięki ich autorom mamy okazję zobaczyć po latach, co też nas ominęło (jak np. w przypadku Prophecy developerów odpowiedzialnych za Ghost of Tsushima).

Matt Rhodes, dyrektor artystyczny w BioWare, już dwa tygodnie temu podzielił się ze światem grafikami przygotowanymi przy okazji tworzenia Project Revolver. Gra powstała w latach 2005-2008 z myślą o pecetach, PS3 oraz Xboksie 360 i zaczęła swoje życie jako sequel Jade Empire. Z czasem studio zaczęło eksperymentować z bardziej futurystyczną wizją, odchodząc znaczcąco od pierwotnej koncepcji.

Tytuł miał mieć otwarty świat i pozwalać na poruszanie się po nim przy pomocy parkouru. Jak donosi Eurogamer, BioWare nawiązało nawet współpracę z Big Sandwich Games (firmą założoną przez byłych pracowników Rockstar Vancouver), ale ostatecznie zdecydowano się anulować cały projekt, skupiając się zamiast tego na pierwszym Dragon Age i Mass Effect 2.

Udostępnione przez Rhodesa grafiki możecie obejrzeć poniżej lub na jego profilu ArtStation lub Instagramie.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze