Bioshock 2 ma tryb multiplayer - i to jaki!
Koncern Take Two ujawnia kolejne informacje na temat drugiej części BioShocka. Tym razem dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy o planowanych trybach sieciowych.
Co dokładnie ujawniono? Przede wszystkim fakt, że za trybem sieciowym BioShocka 2 stać będzie studio Digital Extremes, w którym pierwsze skrzypce grają członkowie zespołu odpowiedzialnego za pierwsze części serii Unreal i Unreal Tournament. Wiemy też, że mapy multi przedstawiać będą podwodne miasto Rapture przed jego upadkiem, co pozwoli w zupełnie nowy sposób spojrzeć na takie lokacje, jak Kashmir Restaurant czy Mercury Suites (prawdopodobne będą to nazwy nowych map). Najciekawsza - choć jednocześnie najbardziej mętna - wydaje się zapowiedź, że postacie grywalne będzie można w trakcie potyczek rozwijać, dodając im nowe bronie, plazmidy i toniki. Niemal na pewno natomiast nie pokierujemy w trybach sieciowych Big Daddym, oficjalna informacja prasowa wspomina bowiem tylko o tym, że grać bęziemy "mieszkańcami Rapture". A więc nie Tatuśkiem...