Co daje konto w serwisie cdaction.pl?
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Newsy | Artykuły | Magazyn | Galerie | Gry A-Z | Forum | Blogi | Konkursy |
Nie tylko fani oryginału mogą zacierać ręce.
Trzeba przyznać, że remake Demon’s Souls, jednej z najważniejszych gier dla marki PlayStation, naprawdę cieszy oko. Ekipy Bluepoint Games (niedawne odświeżenie Shadow of the Colossus) oraz SIE Japan Studio przebudowały od podstaw klasyczną produkcję studia From Software. Nowa wersja zaoferuje graczom wiele pożądanych usprawnień, tych można szukać choćby w kreatorze postaci. Wymagająca rozgrywka zostanie doprawiona nowoczesną oprawą wizualną oraz podobno niesamowitą wydajnością.
Demon’s Souls trafi na rynek wraz PlayStation 5, czyli w Polsce 19 listopada.
Podziel się: | Tweetnij |
Nasze zasoby
niedziela, 8 listopada 2020, 17:47 Xellar
YogoWafel,
Nie przeżywamy - dyskutujemy. Rozmowa nie widać, aby była nacechowana emocjonalnie, zatem zastosowanie czasownika "przeżywać" nijak tutaj pasuje. |
niedziela, 8 listopada 2020, 17:20 YogoWafel
Serio przeżywacie to czy w grze da się zrobić fikołka...?
|
niedziela, 8 listopada 2020, 16:29 Quel
Po co zaraz fikołki. Ja proponuję robić pompki przez minute. Jedna za drugą, na tempo. Prawidłowo wykonane. Bez zbroi! Może być w kapeluszu. Ciekawe ilu podoła. A w DS nie da się pompki zrobić, nawet bez zbroi. Zero realizmu. ¯\_(ツ)_/¯
|
niedziela, 8 listopada 2020, 15:59 Xellar
Wiadomo, bo pola bitew były pełne fikołkujących i robiących salta rycerzy w ciężkich zbrojach. To że coś się da zrobić, to nie znaczy, że jest to praktyczne i wygodne. W ramach eksperymentu, proponuję założyć taką i robić fikołki przez 10 minut nieustannie.
|
niedziela, 8 listopada 2020, 13:54 arisa321
Już wielokrotnie, chociażby na YouTube, był obalany mit jakoby nie dało się sprintować lub robić przewrotów w pełnej zbroi. Jak najbardziej się da. Ale oczywiście zawsze znajdzie się taki malkontent jak Xellar, dla którego jest to nierealistyczne. Ciekawe jak według Ciebie w średniowieczu rycerze walczyli z demonami XDDD
|
niedziela, 8 listopada 2020, 9:34 Xellar
@Memortimer,
I o tę imersję właśnie się rozchodzi. Kiedy widzisz rollującego bohatera w ciężkiej zbroi, to trudno żeby poczucie imersji się pogłębiało. A całą ta rozmowa o realizmie, to z przymrużeniem oka, zupełnie jak te fikołki i koziołki w pełnej płycie w Soulsach. |
niedziela, 8 listopada 2020, 3:51 Memotimer
Walczysz z wielkimi potworami, wrogowie rzucają kulami ognia a rozmowa jest o realizmie... Jakikolwiek "realizm" w soulsach ma jedynie za zadanie zwiększać imersję.
|
niedziela, 8 listopada 2020, 1:17 Pul
Obciążenie wyposażenia, jeśli dobrze pamiętam, w każdej z tych gier, ma też wpływ na otrzymywane od upadku obrażenia + nie można podskakiwać.
Z DS2:SotFS, które ma chyba najwyższe obrażenia od upadku i najmniejszą ich redukcję przedmiotami, bardzo miło wspominam, jak rozbierałem zbroję, żeby przeżyć próby dostania się do Rynsztoka dziurą w Majuli na wczesnym etapie gry. Coś podobnego potem jeszcze było z dotarciem na dół grobowca Elany z "zatrutego" dodatku. Musiałem żąglować pierścieniem i spodniami kota. |
sobota, 7 listopada 2020, 23:24 Pul
z początku gameplayu*
|
sobota, 7 listopada 2020, 23:20 Pul
W oryginale, w Formie Duszy (tej z początku gry - pośmiertna biała poświata otaczająca postać, odpowiednik Efektu Pustego z serii Dark Souls) zbroja, kroki i przewroty nie wydają dźwięków. Ma to może sens, ale dobrze, że to zmienili, bo nawet w dużo uboższym dźwiękowo pierwowzorze, słyszenie tych dźwięków jest znacznie bardziej satysfakcjonujące.
|
O autorze
Podobne newsy
Najczęściej czytane
Najczęściej komentowane
Artykuły
Wideo
Gry A-Z
Archiwum
Tagi