Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Demon’s Souls: Kreator postaci i tryb fotograficzny dadzą ogrom możliwości

Witold piątek, 6 listopada 2020, 10:21 News
ps3

Nie będziemy w końcu musieli się wstydzić stworzonych przez nas bohaterów?

Przyzwyczailiśmy się, że edytory postaci w Soulsach pozwalają w najlepszy wypadku uzyskać efekty znośne. W zabawie to zresztą jakoś nie przeszkadzało: raz, że przez połowę czasu i tak biegamy jako nieumarły, dwa – hełm zasłania wszelkie niedoskonałości cery.

W przypadku remake'u Demon's Souls sytuacja będzie jednak diametralnie inna. Bluepoint postanowił rozwinąć system znany z pierwowzoru, dzięki czemu gra pozwala stworzyć 16 milionów unikatowych konfiguracji. Liczba liczbą, ale ważne jest to, że w końcu będziemy w stanie ruszyć do walki bohaterem, z którego wyglądu być może będziemy zadowoleni.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Ponieważ mamy 2020, w grze nie mogło zabraknąć trybu fotograficznego. Ten pozwoli na usuwanie ze zdjęcia postaci, poszczególnych broni, hełmów etc., odpowiednie pozowanie, dowolne ustawianie kamery czy dodawanie filtrów. Co ciekawe, te ostatnie włączymy także podczas samej rozgrywki, a wśród nich znajdzie się też taki, który ma imitować styl pierwowzoru z 2009.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Demon’s Souls trafi na rynek wraz PlayStation 5, czyli w Polsce 19 listopada.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 7 listopada 2020, 14:28   Windcaller
Jak nie będzie można robić karykatur człowieka i możliwie najbrzydszych postaci to nie będzie ta sama gra :^)
piątek, 6 listopada 2020, 19:38   Tzar
Co tam hełm - w Demon's Souls, jeśli dobrze pamiętam, większość czasu gra się jako paskudne zombi z połową paska zdrowia. Nie będzie kiedy podziwiać efektów ślęczenia w edytorze postaci. Jedynie chyba w tym trybie fotograficznym.
piątek, 6 listopada 2020, 16:56   Pul
@_SetH_
To ciekawe spostrzeżenie, nie pomyślałem o tym. Ciekawe jak to będzie działało w kontekście mechanik sieciowych.
piątek, 6 listopada 2020, 16:49   Pul
W tych grach zawsze biorę domyślnego mężczyznę, ewentualnie się wychudzam i odmładzam. Taka mizerność pasuje do fabularnej roli i genezy postaci w grze. Wyjątek to DS2:SotFS gdzie postacie, szczególnie domyślne nie pasowały do mojego wyobrażenia - pokaźna muskulatura i mangowe włosy.
Nie pamiętam, albo nie sprawdzałem jak to było w innych odsłonach, ale w D'sS, DS1 i DS2, odmienne od białej, rasy wyglądały jak pofarbowani biali. Jak zobaczyłem te zdjęcia ekranu myślałem, że to z jakiegoś Baldur's Gate
piątek, 6 listopada 2020, 16:29   _SetH_
I tak właśnie bocznymi drzwiami (Czyli trybem fotograficznym) wprowadzono do Soulsów pauzę. ;-)
piątek, 6 listopada 2020, 13:54   bali09
@Shaddon No prawda, cieszy fakt kiedy można sobie fajnie twarz dopasować według własnego widzimisię, bo jednak pomimo, ze nawet jak jej nie widzimy to zwiększamy przywiązanie do postaci :)
piątek, 6 listopada 2020, 13:08   Shaddon
@bali09
Ta, wszyscy to znamy. Z drugiej strony, cieszy mnie już sama świadomość, że moja postać w Demon Souls nie będzie wyglądać jak ta na miarę wyjątkowo skromnych możliwości kreatora Dark Souls 2. Tam problem załatwiał hełm, gorzej było z w Falloutach 3/New Vegas, gdzie siłą rzeczy nie zawsze dało się pod czymś ukryć te mordy rodem z najgorszych koszmarów.
piątek, 6 listopada 2020, 12:36   bali09
Ach, jak uwielbiam przez godzinę modyfikować rysy twarzy postaci, by później przez całą grę chodzić w hełmie i jej nie zobaczyć ani razu ;)
piątek, 6 listopada 2020, 12:29   Edzieq
Im więcej klimatycznej modyfikacji wyglądu tym lepiej

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Producent Bloodborne odchodzi z Sony Japan Studio

News
czwartek, 24 grudnia 2020

producent-bloodborne-odchodzi-z-sony-japan-studio Kolejne duże osłabienie japońskiego studia.

Komentarzy:
15

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Godny szejka pokój z widokiem na chmury? Właśnie je podziwiam. Otwarta butelka whisky i napełniona nią szklanka? Stoją przede mną. Chwila tylko dla siebie z dala od wścibskich oczu gości? Ochrona zaraz wróci, ale dopiero „zaraz”. Do wymierzenia sprawiedliwości potrzebny jest zatem już tylko jeden składnik: trutka na szczury.

Komentarzy:
18

Bo przecież świąteczne i sylwestrowe obżarstwo to za mało.

Komentarzy:
6

Tanie granie już dawno nie jest tylko wymysłem marketingowców – nowego Xboksa możemy kupić w abonamencie, a najnowsze gry odpalimy nawet na kilkuletniej karcie graficznej. Całe szczęście, że do tego trendu już jakiś czas temu dołączyli producenci gamingowych monitorów.

Komentarzy:
0

W praktyce święta spędziłam z czterema kotami, dwoma psami, królikiem i przebitą oponą, ale było blisko.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z