4
26.10.2020, 14:59Lektura na 1 minutę

Wrzesień należał do klasyków. Świetna sprzedaż Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 i Super Mario 3D All-Stars

Żadne Mario na Switchu nie poradziło sobie tak dobrze w chwili premiery jak All-Stars.


Witold Tłuchowski

Nowy-stary Tony Hawk uparcie walczy o status mojej ulubionej gry 2020 (choć konkurencja jest zażarta) i, patrząc na recenzje oraz opinie fanów, nie jest to tylko mój przypadek. We wrześniu o moją uwagę starała się jednak również kolekcja trójwymiarowych Super Mario, przy której spędziłem już niemało czasu (no dobra, spędziłem go właściwie tylko i wyłącznie przy Super Mario Galaxy).

Wychodzi na to, że należę do ścisłego mainstreamu naszej branży, ponieważ to właśnie powracające po latach klasyki cieszyły się w minionym miesiącu największą popularnością. Jak donosi analityczna firma SuperData, Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 w samym wrześniu znalazło 2,8 miliona nabywców – i mówimy tu tylko o wynikach wersji cyfrowej. To lepszy rezultat niż ten osiągnięty przez remaki Crasha i Spyro, a także świetny dowód na to, że Activision obrało słuszną drogę, odświeżając swoje dawne hity.

Super Mario 3D All-Stars może się zaś pochwalić sprzedażą w wysokości 1,8 miliona kopii (raz jeszcze – wyłącznie w cyfrze). Według danych SuperData był to najlepszy debiut w historii tytułów z Mario na Nintendo Switchu. Być może swoją zasługę w tym sukcesie ma decyzja firmy, by All-Stars dostępne było w sprzedaży tylko do marca 2021.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze