Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Kolejna osoba odpowiedzialna za narrację odchodzi z projektu

Witold wtorek, 20 października 2020, 11:44 News

Współpracę z Hardsuit Labs zakończyła Cara Ellison.

Czekający na drugie Bloodlines mają prawo się ciut niepokoić. Opublikowany przed rokiem gameplay z wersji alfa specjalnie nie porywał, ale spodziewaliśmy się, że do premiery twórcom uda się wszystko dopracować. Tę niedawno przesunięto na 2021, co wcale nas nie zaskoczyło, biorąc pod uwagę, jak niechętnie Paradox dzielił się konkretami na temat gry.

Wszystko to mogliśmy przyjmować jeszcze ze spokojem, ale zakończenie współpracy z Brianem Mitsodą, jednym z ojców pierwowzoru, zbyt dobrze projektowi nie wróżyło. Wtedy zespół opuścił także dotychczasowy dyrektor kreatywny gry, Ka’ai Cluney. Dziś dowiedzieliśmy się, że Bloodlines 2 porzuciła kolejna postać odpowiedzialna za warstwę fabularną.

Paradox Interactive potwierdziło, iż ze studia odeszła Cara Ellison zajmująca się projektem narracji. Ellison wcześniej pomagała przy tworzeniu Dishonored 2, ale znana jest przede wszystkim ze swojej działalności dziennikarskiej (pisała dla PC Gamera, Kotaku, Edge'a, Guardiana itd.). Projektankta dołączyła teraz do League of Geeks, firmy tworzącej Armello.

Zanim wyciągniemy pochopne wnioski – odchodzenie członków zespołu zajmującego się fabułą nie musi wcale oznaczać, że z nowym Wampirem dzieją się straszne rzeczy. Być może prace nad historią zostały już w przeważającym stopniu ukończone, a twórcy zajmują się teraz właściwą rozgrywką (tak, to myślenie życzeniowe).

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 trafi więc na pecety i konsole w 2021.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 21 października 2020, 12:29   LordPoland
No i dobrze, papa, żegnamy, nikomu nie jest przykro. VtM to ma byc World of Darkness, a nie wymysł jakiś foliarzy. Powiem że odzyskałem wiare teraz że ten tytuł sie uda, i spełni oczekiwania fanów
środa, 21 października 2020, 2:10   PanMianDa
Hah. Mnie tylko bawi, odchodząc już od samej gry, a odnosząc się do tego co się dzieje w komentarzach, to jak za parędziesiąt lat ludzie będa się smiać z takich typów od "lewackiej ideologii inwigilującej prawilnych ludzi" jak dziś śmieją się z typów z lat 50 pie*rzących farmazony typu "cz***uchy nie widzą w ciemności". Jak zakompleksionym, zadufanym w sobie, ciemnym paranoikiem trzeba być ?
wtorek, 20 października 2020, 16:16   Avaler
@Gavriel6 "Podobno" sugeruje, że jest ku temu jakakolwiek podstawa a nie dywagacje internetowego randoma, który nawet nie wie, że już pierwsza gra z serii była stosunkowo progresywna.
wtorek, 20 października 2020, 16:02   Gavriel6
Dlatego Avaler, należy nauczyć się czytać ze zrozumieniem, bo specjalnie dodałem tam "podobno" właśnie dla takiego sperga jak ty, który nie czyta żadnych for ani tematów, a później ludziom będzie zarzucał wymysły, różne krążą teorie, co i rusz ktoś wychodzi z tweetami/wiadomościami sprzed x lat, gdzie są dowody na kłamstwa, malwersacje, popularne ostatnio molestowanie seksualnego, kto wie, może wyskoczy za jakiś czas jakąś kobieta z tweetami, gdzie Mitsuda zachęcał ją do stosunku, jak była niepełnoletnia
wtorek, 20 października 2020, 15:43   Shaddon
@Gavriel6
Mam już tyle lat i tak mocno ugruntowany charakter, że naprawdę nie czuję potrzeby kulić się ze strachu przed cudzymi poglądami/sposobem bycia. Ty z kolei zachowujesz się niczym typowy paranoik, a to nie jest zdrowe i zamiast nabijać się z tych idiotyzmów jakie wypisujesz wolałbym podać ci pomocną dłoń i skierować do kogoś, kto z pewnością wsparłby cię w walce z nieracjonalnymi lękami. Nie ma wstydu w chęci pokonania własnych demonów. W razie czego pisz na prv.
wtorek, 20 października 2020, 15:34   Avaler
@Gavriel6 Aaa, to teraz rozumiem. Tobie się tak wydaje. Następnym razem, może napisz, że źródłem tej "teorii" jest twoja wyobraźnia.
wtorek, 20 października 2020, 15:17   Gavriel6
A ty Shaddon nigdy, nigdzie ich nie widzisz i jesteś, byłeś i będziesz użytecznym idiotą tego systemu, do końca, desperacko twierdząc, że nie ma żadnej progresywnej agendy ani próby invigilacji ideologicznej, jesteś jak Jerry Nadler, kiedy go spytali, co sądzi o zamieszkach, które wywołała Antifa, sam siebie ośmieszasz i nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. @Avaler nie ma żadnych oficjalnych newsów na razie, tylko dwie teorie, z czego ta wydaje mi się bardziej prawdopodobna (stąd te niesnaski na górze)
wtorek, 20 października 2020, 14:39   Avaler
@Gavriel6 To był ten sam Mitsoda, który nabijał się z Republikańskich polityków w pierwszej grze? Masz może źródło, że to miał być powód dla jego odejścia?
wtorek, 20 października 2020, 14:28   Shaddon
@Gavriel6
Chłopie, przecież ty WSZĘDZIE widzisz "wciskanie progresywnych elementów", "lewactwo" i "woketywistów" (litości...). Zastanawiam się, czy jesteś jeszcze w stanie zmrużyć w nocy oczy, czy też pełnisz przy oknie wartę wyglądając szturmujących cię lewicowych aktywistów.
wtorek, 20 października 2020, 13:30   Poganin
@Gavriel6: Podobają mi się "woketywiści". I +1, zgadzam się z tym, co napisałeś.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30