Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Watch Dogs: Legion na PS5 i Xboksie Series X/S działa w 30 fps-ach przy 4K i ray tracingu

Witold poniedziałek, 19 października 2020, 9:55 News

O trybie wydajności nic na razie nie wiadomo.

Jeszcze w tym miesiącu staniemy się członkami DedSec, grupy hakerów walczących o wolność i prywatność mieszkańców Londynu. Ubisoft zdążył wyłożyć już – jak się zdaje – wszystkie karty, dlatego nic nas raczej przed premierą nie zaskoczy. Wiemy w końcu o darmowym multiplayerze czy crossoverze z serią Assassin’s Creed, podobnie jak o powrocie znanego z „jedynki” Aidena Pearce'a.

Kwestie techniczne również nie są żadną tajemnicą. Niedawno zaktualizowano wymagania sprzętowe potrzebne do obsługi ray tracingu na pecetach, teraz zaś podczas sesji pytań i odpowiedzi na Reddicie sprawę działania na konsolach nowej generacji wyjaśnił Lathieeshe Thillainathan z Ubisoftu.

Jak napisał developer, Legion na PS5 i Xboksie Series X/S uruchomimy w 4K i z obsługą ray tracingu – w takiej sytuacji obraz wyświetlany będzie w 30 klatkach na sekundę. Niestety, nie sprecyzował, czy równolegle udostępniony zostanie tryb wydajności, pozwalający np. bawić się w 60 fps-ach przy nieco niższej jakości grafiki.

Watch Dogs: Legion ukaże się 29 października na pecetach, Xboksie One i PS4. 10 listopada trafi na Xboksa Series X/S, a na PS5 19 listopada (w Polsce). 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 20 października 2020, 8:18   Ad-M
@ajst47 8k 60 fps lub 4k 120fps to jest maksimum jakie obsługuje hdmi 2.1, konsola będzie w stanie wygenerować taki obraz i przesłać go do telewizora, ale jak zawsze trzeba wybierać co jest priorytetem. No i jak wiadomo gry pod koniec życia konsoli są dużo ładniejsze i lepiej zoptymalizowane niż na początku.
wtorek, 20 października 2020, 8:15   Ad-M
Nowa generacja doda ray tracing - samo to zjada mnóstwo zasobów sprzętowych. Devil may cry 5 będzie miał tryb 1080p 60fps z ray tracingiem lub 4k 30fps z ray tracingiem.
wtorek, 20 października 2020, 7:00   Krax
4k30fps to będzie też domyślny dla x i ps4pro... raczej założyli ze marketingowo to źle wypadnie jak wydajność będzie różna więc nowe generację mają pod górkę. W BTW ciekawe jak rozwiązali kwestie rt na ps5 oraz konsolach z serii series?
wtorek, 20 października 2020, 1:36   lltriniton
@Sttark telewizory tez swoje kosztują
wtorek, 20 października 2020, 1:08   sebas24341
30 fpsów w 2020 XDDD No ale czego się po konsolach spodziewać, granie tak jak nalezy to nie jest tania zabawa dla biedoty której nie stać na komputer.
wtorek, 20 października 2020, 0:16   ajst47
Przyznam, że trochę to jest niepokojące, jeżeli przed premierą twórcy konsol chwalą się obsługą do 8K i 120Hz, a gry na premierę mają mieć po 30 fps. Sam miałem nadzieję, że nowa generacja ustanowi standard 60 fps i tutaj mocno się zawiodłem. Niby obniżenie rozdzielczości do 1440p, czy 1080p to też jest jakaś opcja, ale przecież konsolami do full HD miały być te z siódmej generacji konsol.
poniedziałek, 19 października 2020, 18:58   Windcaller
@Shaddon pokaż mi konsolę która ciągnie 4K 30fps i pełne RT, nie tylko cienie i odbicia. Bo na pewno nie jest to PS5 i Xbox Series X.
poniedziałek, 19 października 2020, 17:09   Xellar
@YogoWafel,
A miałeś okazję sprawdzić rozpiskę Ubisoftu, jaki konkretnie sprzęt będzie potrzebny do wyświetlenia WD:Legion w 60 klatkach w rozdzielczości 4K z włączonym RT na PC? i9 9900k + RTX3080. Czy dalej powinno dziwić, że konsole tego nie udźwigną w takiej częstotliwości odświeżania? Twórcy na drugi raz powinni chyba zastanowić się, czy faktycznie jest sens upychać RT do swoich gier, kiedy technologicznie, obecny sprzęt ma takie problemy wydajnościowe z obsłużeniem tej technologii.
poniedziałek, 19 października 2020, 16:25   YogoWafel
Brak opcji 60fps to będzie kompromitacja
poniedziałek, 19 października 2020, 14:38   Nezi23
Ubisoft jak zwykle traktuje swoich odbiorców jak kretynów, zamiast zadbać żeby ich gry działały płynnie i byłoby można przy nich bawić się komfortowo, to wolą żeby ich gry się trochę bardziej błyszczały.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30