Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITHalo Infinite: Twórcy odnieśli się do „słabej grafiki” tytułu

Wokulski niedziela, 26 lipca 2020, 16:51 News

Mają m.in. nadzieję, że gracze uruchomią go w 4K, bo wtedy wygląda najlepiej.

Czasami bardzo łatwo jest do siebie zrazić całe rzesze potencjalnych odbiorców, którzy zbiorowo zaczynają zwracać uwagę na dany, nawet pozornie błahy, temat. Tak stało się w przypadku nadchodzącego Halo Infinite, które przez wielu użytkowników mediów społecznościowych zostało skrytykowane za „nieprzyszłościową” czy też „pasującą bardziej do obecnej generacji” grafikę. Okazuje się, że twórcy są świadomi odbioru ich dzieła.

Jak stwierdził na konferencji prasowej jeden z przedstawicieli studia 343 Chris Lee, jego pracownicy mają nadzieję, że zdanie graczy ulegnie zmianie się po uruchomieniu gry na telewizorze 4K, co pozwoli wykorzystać m.in. potęgę przesyłanych strumieniowo assetów. Podkreślił, że tytuł wciąż pozostaje w fazie rozwoju i wiele może się zmienić. Co więcej, studio użyło zaawansowanych technik renderowania, które pozwoliły wykorzystać dziesięciokrotnie większą moc obliczeniową przypadającą na jeden piksel.

Zaprezentowany gameplay jest świetnym przykładem tego, jak gra chodzi na Xboksie Series X. Będziesz w stanie uruchomić grę w stabilnych 60 klatkach na sekundę przy rozdzielczości sięgającej nawet 4K. To będzie doświadczenie o najwyższej jakości (high fidelity), jaką udało nam się kiedykolwiek osiągnąć.

Wideo z rozgrywki Halo Infinite znajdziecie TUTAJ.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 28 lipca 2020, 23:13   czorcik696
Gra wygląda jak tytuł na obecną generację, odpalony na XboxSX z patchem 4k 60fps
poniedziałek, 27 lipca 2020, 22:54   tupolew519
mam nadzieję, że to jeszcze przed premierą poprawią.
poniedziałek, 27 lipca 2020, 12:05   Kawalorn
@Scorpix Wygląda że głównym celem Microsoftu jest teraz zaciągnięcie jak najwięcej ludzi do ich passu, a wydawanie nowych gier tylko na nową konsolę mogłoby temu zaszkodzić. Zobaczymy czyja strategia bardziej się opłaci.
poniedziałek, 27 lipca 2020, 11:09   VondesSznycel
Myślę, że ta wersja przygotowywana pod PC z najbardziej szczegółowymi modelami i rtx. 343 nie wyrobili się z ray tracing albo wydajnościowo klatki tak leciały, że nie mogli go pokazać w demie. Modele są pozbawione niemal cieni. Podobne wnioski wysnuli dziennikarze digitalfoundry. youtube.com/watch?v=KnQd6W9BxLg
poniedziałek, 27 lipca 2020, 8:56   Dantes
Coś mi link nie wchodzi https:i.ibb.co/Khm0Q2C/D3-FF579-D-5-F60-4-E4-B-B850-160-AF8858-BF4.png
poniedziałek, 27 lipca 2020, 8:54   Dantes
Microsoft sobie samo zapracowało na taki odbiór a nie inny ten mem idealnie przedstawia obecną sytuację https:i-cdn.embed.ly/1/display?key=fd92ebbc52fc43fb98f69e50e7893c13&url=https%3Ai.ibb.co%2FKhm0Q2C%2FD3-FF579-D-5-F60-4-E4-B-B850-160-AF8858-BF4.png :]
poniedziałek, 27 lipca 2020, 8:32   lukaszsa
@d3xt3r3k - teraflopSow!! Foating Point Operations Per SSSecond!
poniedziałek, 27 lipca 2020, 1:05   CzlowiekKukurydza
@ d3xt3r3k Prześwietna argumentacja.
niedziela, 26 lipca 2020, 22:26   korinogaro
Jedno jest pewne, to co zobaczyliśmy to nie jest ostateczna wersja gry. Już teraz wiadomo że będzie RT patch dla Xbox X oraz wiadomo że gra ma być platformą która będzie rozwijana przez lata. Więc bardzo możliwe że np. za rok zobaczymy w ogóle update do nowego silnika na Xbox X.
niedziela, 26 lipca 2020, 21:50   Wokulski
@YogoWafel Nie zgodzę się. Phil Spencer porównał sytuację z grami na dwie konsole do posiadania słabszego i lepszego PC. To, że słabe blaszaki istnieją nie powstrzymało Rockstara od stworzenia portu Red Dead Redemption, a wersja na PS3 i Xboksa nie zacofała grafiki GTA V.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Halo: Plotki na temat trybu battle royale w Infinite i The Master Chief Collection z crossplayem

News
poniedziałek, 3 sierpnia 2020

halo-plotki-na-temat-trybu-battle-royale-w-infinite-i-the-master-chief-collection-z-crossplayem 343 Industries potwierdziło też doniesienia o bezpłatnym trybie wieloosobowym w 120 fpsach.

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z