Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAssassin’s Creed Valhalla: Wyciekł kolejny gameplay [WIDEO]

Witold czwartek, 9 lipca 2020, 9:17 News

Ubisoftowi chyba nie jest specjalnie do śmiechu.

Nie oczekujemy po Valhalli rewolucji i wcale jej nie otrzymamy – to było właściwie wiadomo już na etapie pierwszych zapowiedzi. Owszem, trochę zmian nas czeka, na czele z zupełnie nową scenografią, ale fundamenty rozgrywki pozostaną te same co w poprzedniczkach. Nikt się więc chyba nie zdziwił, gdy na niedawno wyciekłym gameplayu zobaczyliśmy grę wyglądającą naprawdę znajomo.

Ubisoft raz jeszcze nie był w stanie utrzymać tajemnicy, przez co do sieci trafił kolejny fragment ukazujący rozgrywkę. Tym razem przyjrzeć się możemy kilku minutom walki z bossem.

Assassin’s Creed Valhalla trafi na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X w okresie świątecznym. O grze usłyszymy więcej 12 lipca podczas konferencji Ubisoftu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 10 lipca 2020, 7:27   truvneeck
@Shunex Jedynka była na autorskim silniku, dwójka i trójka na UE3. Nikt nie narzekał, bo powstawały w zmierzchu UE3, kiedy devsi potrafili wycisnąć z niego ostatnie soki i w swoim czasie ME2 i 3 wyglądały naprawdę dobrze.
czwartek, 9 lipca 2020, 18:08   Shunex
@nortalf Najlepszym przykładem jest seria Mass effect ( prócz andromedy ) wszystkie na jednym silniku i jakoś nikt nie narzekał.
czwartek, 9 lipca 2020, 15:42   taz159357
@Shaddon W takim razie mnie uspokoiłeś. Odyssey jest imo bardzo dobra więc cz chęcią zagram i w tę część.
czwartek, 9 lipca 2020, 15:39   Shaddon
@taz159357
To oczywiście nie jest "dokładnie ta sama" fryzura, ale niezależnie od tego wybór uczesania kierowanej postaci ma należeć do gracza. Pewnie skończy się na 4-5 możliwych opcjach, ale dobre i to.
czwartek, 9 lipca 2020, 15:14   Coroner
Ten screen z facjatą to jest prawdziwy? Przecież postacie w Gothic 3 były ładniej zrobione a który to rok?
czwartek, 9 lipca 2020, 14:36   taz159357
Panowie pełna racja że jako kolejna część, to rdzeń gry będzie bardzo podobny i nic przeciwko temu nie mam, ale jak patrzę na zdjęcie posta, grywalna bohaterka ma dokładnie tę samą fryzurę co Cassandra, a to już wygląda jakby nowa protagonistka była tym samym modelem z kilkoma zmianami kosmetycznymi.
czwartek, 9 lipca 2020, 14:35   morphisiusz
@fragmajster wypierniczaj z tym trojanem. Kolejny cwaniak.
czwartek, 9 lipca 2020, 13:38   fragmajster
*https:www48.zippyshare.com/v/HjwSMuMu/file.html
czwartek, 9 lipca 2020, 13:36   fragmajster
"Work in Progress" Żaden work in progress, gra dawno skończona teraz szlifują i usuwają błędy jak CDPR z CP2077.
Postać na zdjęciu wygląda absurdalnie brzydko... Wolę nie wiedzieć kto to modelował bo pewnie jakaś kolorowa feministyka która jest lesbijką ale czuje się facetem...Mirror do filmu:
https:www48.zippyshare.com/v/HjwSMuMu/file.html
czwartek, 9 lipca 2020, 13:33   nortalf
@Nester
A z jakiego pokolenia jesteś? Czy się różniły np. Worms 2 od Armageddon? Czym się różnił Hitman od Hitman2? Jaka rewolucja zaszłą między Conta a Contra III? Już w ogóle nie mówiąc, że na każdą grę która odniosła sukces jak Space Invaders albo Arcanoid przypadały tłumy klonów.Większość rzeczy na świecie przechodzi wolne ewolucje. No więc z jakiego pokolenia jesteś? No chyba, ze z tego które wynalazło szachy to wtedy ok, to były rewolucyjne gry.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z