2.07.2020, 19:17Lektura na 2 minuty

Outriders: Piromanta, nowe obszary i ścieżka dźwiękowa [WIDEO]

People Can Fly podkręcają atmosferę przed zaplanowaną na święta premierą. 


Tomasz „Ninho” Lubczyński

W drugiej transmisji twórcy podkreślają, jak rozbudowaną grą będzie Outriders. Pomiędzy hubami, w których przyjmiemy nowe misje, ulepszymy sprzęt czy uzupełnimy zapasy, na graczy czekać będą "bitewne areny i obszary, po których można swbodobnie wędrować". Główny wątek fabularny prowadzić będzie przez główne lokacje, jednak zainteresowani będą mogli zwiedzić także poboczne, wykonując dodatkowe zadania. 

Side questy mają służyć lepszemu poznawaniu historii świata Enoch, dodatkowo będzie można wykonywać je wielokrotnie, by zwiększyć poziom doświadczenia. Do każdej lokacji będziemy mogli natomiast dojechać specjalną ciężarówką, która ma służyć za mobilne miasto – znajdzie się miejsce dla handlarza i członków ekipy, a także wycraftujemy w niej przedmioty. 

Dowiedzieliśmy się również, że za ścieżkę dźwiękową Outirders, przynajmniej w części, odpowiadać będzie budapesztańska orkiestra, pod przewodnictwem kompozytora Inona Zura. Człowieka mającego na swoim koncie muzykę do Baldur's Gate II: Tron Bhaala, Fallout 3 i 4, Dragon Age'a II, czy trzech części Syberii.

W końcu przybliżono nam także klasę Piromanty:

Outriders zadebiutują pod koniec 2020 roku na na PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox One, PlayStation 4 oraz PC.


Czytaj dalej

Redaktor
Tomasz „Ninho” Lubczyński

W CD-Action jestem od 2016 roku, wcześniej publikowałem m.in. w Przeglądzie Sportowym. W redakcji robiłem chyba wszystko – byłem sprzętowcem, prowadziłem działy info i zapowiedzi, szefowałem newsroomowi, jak i całej stronie. Następnie bezpieczną przystań znalazłem w social mediach, którymi zajmowałem się do końca 2022 roku, gdy odszedłem z CDA. Nie przestałem jednak pisać – wciąż możecie mnie więc czytać: zarówno na stronie www, jak i w piśmie.

Profil
Wpisów731

Obserwujących7

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze