Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCyberpunk 2077: Nowy gameplay w czerwcu; demo trafi do prasy?

Wokulski sobota, 30 maja 2020, 16:10 News

Od ostatniego minęło już trochę czasu.

Całkiem niedawno na oficjalnym koncie Cyberpunka ukazała się zapowiedź tajemnicznej prezentacji pt. „Night City Wire”. Będący prawdopodobnie zamiennikiem pokazu na odwołanym E3 event został zaplanowany na 11 czerwca.

Teraz wiemy już niemal na pewno, że zostanie podczas niego udostępniony nowy gameplay. Źródłem informacjijest raport finansowy CD Projekt RED, który wspomina wprost o prezentacji rozgrywki zaplanowanej na czerwiec. "Hands on" może natomiast sugerować, że fragment rozgrywki zostanie udostępniony do ogrania osobom spoza CDPR, być może wybranym przedstawicielom prasy.

Wygląda więc na to, że po zapowiedzi licznych gadżetów, takich jak limitowany Xbox One X, oraz prezentacjach wewnątrzgrowych gangów w końcu doczekamy się konkretów. Ostatni pokaz Cyberpunka miał miejsce niemal rok temu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 2 czerwca 2020, 22:12   HejtTrain
No i impreza przesunięta. Dzięki, USA.
wtorek, 2 czerwca 2020, 1:50   Scorpix
@TROLL1987
Tyle że tam to praktycznie tylko o jedną decyzję chodziło, a oni chcą zrobić tą grę kompletnie nieliniową, przez co utrzymanie narracji na wysokim poziomie może być niemożliwe. Te przesadzone ataki to chyba tylko w Fajnalu, bo nigdzie indziej się nie spotkałem z tym. Wszystko to kwestia gustu, ale jeśli do wyboru mam grę z poważną fabułą i świetnie napisanymi postaciami, gdzie występują te miecze i inne, a RPG made by Bioware czy Betatesta, to jednak wolę Wielkie Miecze. To tylko gra.
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 22:55   TROLL1987
@SCORPIX.. W wiedźminie 2 świetnie sobie poradzili z nieliniowością, więc ja bym się o ten element nie bał :)
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 22:51   TROLL1987
@Scorpix Jak napisał kiedyś Mr Jedi mangę albo się kocha albo nienawidzi Strasznie nie podobają mi się nieproporcjonalne twarze i charakterystyczne wielkie oczy obecne w mandze. Reszta ciała jest zazwyczaj ok. Nie odpowiadają mi też te przesadzone trwające wieki ataki bardzo często obecne w grach czy filmach..O tych tych wielkich szerokich mieczach których w rzeczywistości nie dałoby się użyć nawet nie wspominam. wyjątkiem jest Final Fantasy 7 remakę wygląda znośnie, dam grze szansę jak już wyjdzie na PC.
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 21:32   Scorpix
@Konio52
Fabularnie questy poboczne są rzeczywiście fajnie zrobione, ale pod względem mechaniki i różnorodności już jest o wiele gorzej. Zwłaszcza polowania na potwory stają się szybko powtarzalne. Ja daję szansę Redom z Cyberpunkiem, ale nie nastawiam się jakoś specjalnie, żeby się nie rozczarować. Redzi znani są głównie z Wieśka i to z 3 części, bo 2 i 1 są już praktycznie zapomniane.Tutaj porywają się na coś nowego i zapowiadają nielinearną historię, co może źle się dla nich skończyć.
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 20:24   konio52
Redzi pokazali jak powinno się robić side questy w grach, zadna gra w ciągu tych 5 lat nawet nie zbliżyła się poziomem do Dzikiego Gonu w tej kwestii. U mnie Redzi mają kredyt zaufania, w rewolucję nie wierzę ( to samo majaczył Kojima przed DS, a niczego na nowo nie wymyslił ), ale w goty 2020 spokojnie.
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 19:43   SolInvictus
@lastmanstanding Wydaje mi sie, ze Wiesiek nie przypadl Ci do gustu, bo po prostu nie jest roleplayem. To silnie napedzana przez fabule gra, w ktorej jestes wiedzminem Geraltem z Rivii i mozesz byc co najwyzej szlachetnym lub wrednym Geraltem, a cala atrakcja jest obserwowanie tego konsekwencji. Tez mnie to troche uwieralo W takim Skyrimie czy Falloutach zaczynales tabula rasa i mogles byc kim zechcesz.Skyrim super to premiowal levelowaniem za praktyke, wiec w naturalny sposob ksztaltowales po prostu siebie
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 17:57   Xellar
Uplink,
Ubiegłem Cię, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe ;)
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 17:55   Xellar
Cały "role play" w Wiedźiminie polega właściwie na wyborach i konsekwencjach tychże, ale te wybory są mocno ograniczone przez charakter i system moralny, który jest narzucony odgórnie.
poniedziałek, 1 czerwca 2020, 17:50   Xellar
środka - i to jest właśnie odgrywanie postaci. Dodatkowo, nowsze produkcje starają się wprowadzać większą responsywność świata i system kar za odgrywanie postaci odbiegające od jej natywnego charakteru. Na przykład w Pathfinder:Kingmaker, wybory i decyzje odbiegające od predefiniowanego charakteru mogą sprawić, że charakter postaci zmieni się na inny, a to może skutkować różnymi, mniejszymi bądź większymi niedogodnościami (szczególnie dla paladynów i kapłanów).

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
1

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Tym razem słowo klucz to „tajemnica”.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z