Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Minecraft Dungeons: Jak wypadło kwadratowe Diablo? [RECENZJE]

Cursian sobota, 23 maja 2020, 11:36 News

Tuzy gatunku mogą raczej spać spokojnie, co nie znaczy, że nie warto zagrać.

W moich oczach ogłoszenie prac nad Minecraft Dungeons było równie zaskakujące, co powstanie Gears Tactics przy czym w tym drugim przypadku od lat po cichutku sobie o czymś podobnym marzyłem. XCOM-owe Gearsy dość powszechnie uznano za sukces, a jak jest w przypadku kwadratowego Diablo? Gorzej, choć wciąż zdumiewająco dobrze. W momencie pisania tego newsa średnia ocen wynosi 76%, a wybrane opinie znajdziecie poniżej:

  • Windows Central: 4,5/5
  • Destructoid: 8/10
  • Gamers Heroes: 80/100
  • SpazioGames: 7/10
  • PCGamesN: 7/10
  • GamesRadar+: 3,5/5
  • Stevivor: 6,5/10

Windows Central ociera się o maksymalną ocenę, zachwalając rozwój bohatera i walkę.

Sedno Minecraft Dungeons leży w satysfakcjonującej walce i opcjach kompleksowego rozwoju bohatera, a tego gra dostarcza pod dostatkiem.

Destructoid zauważa, że Dungeons może bez wstydu stać u boku swego większego krewniaka:

W czasie ostatniej dekady Minecraft udowodnił, że jest jedną z najbardziej trwałych i ujmujących marek, a Dungeons jest teraz częściowo odpowiedzialne za to dziedzictwo.

PCGamesN docenia walory gry, ale zauważa, że jest ona raczej skierowana do młodszych odbiorców.

Okrojone Diablo, które emanuje urokiem i różnorodnością łupów, ale prawdopodobnie spodoba się bardziej młodszym odbiorcom.

Według serwisu Stevivor Dungeons to rzecz przyjemna, ale zupełnie pozbawiona głębi:

Minecraft Dungeons jest porządne, tryska frajdą, ale w żadnym razie nie jest rewelacyjne. Miałem więcej radochy w Xbox Live Party po prostu gawędząc z kumplami i bezmyślnie strzelając do szajsu, niż z samego grania. Od tego momentu zdecydowaliśmy się zmienić poziom trudności na rekomendowany i zaczęliśmy bezstresowo przedzierać się przez wrogów, zbierając nowy sprzęt i wbijając kolejne poziomy. Zdecydowaliśmy, że będziemy grać przez trzy podstawowe poziomy trudności, ale głównie dlatego, że to łatwa droga do nabicia gamescore, a nie czynność, która by nas wciągnęła.

Warto pamiętać, że w dzień swojej premiery, a więc 26 maja, gra trafi do Game Passa, więc będziecie mogli ją przetestować sami za dość symboliczną kwotę, a przy okazji ograć też wspominane na wstępie Gearsy, do czego zresztą szczerze namawiam.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 23 maja 2020, 23:17   Galbraith
a GamesRadar+ 3/5 co napisał?
sobota, 23 maja 2020, 20:58   sl4wek
Kupię to chrześniakowi na dzień dziecka. Minecraft to teraz dla niego wszystko

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z