45
10.04.2009, 12:27Lektura na 2 minuty

Assassin´s Creed II - pierwsze konkrety!

W najnowszym numerze Game Informera mają pojawić się pierwsze informacje na temat Assassin?s Creed II. Do sieci wyciekło kilka z nich.

Tym razem twórcy z Ubisoftu przeniosą nas do roku 1476, a zwiedzimy takie lokacje, jak Bazylika św. Marka, Wielki Kanał Wenecki czy most Railto. Wspomniane miejsca wskazują więc, że naszym terenem działań będzie Wenecja, choć nie można wykluczyć także innych miast (w "jedynce" zwiedziliśmy trzy). Prócz przemierzania znanych lokacji, spotkamy także sławne postacie, takie jak Caterina Sforza, Machiavelli, a także Lorenzo de Medici, który władał Florencją. Ten ostatni – a także fakt, że przodek Desmonda będzie pochodził z Florencji – może oznaczać, że Florencja będzie kolejnym miastem, które zwiedzimy. Poza tym podczas rozgrywki będziemy mogli skorzystać z różnych wynalazków – jak maszyna latająca – malarza, naukowca i twórcy w jednym, Leonarda da Vinci.

A w kogo właściwie wcielimy się tym razem? W Eziego Auditore de Firenze. Jegomość ten będzie charakteryzował się znacznie szerszym zakresem umiejętności niż Altair. Będziemy mogli bowiem posługiwać się nie tylko standardowymi sztyletami i mieczem, ale też młotem, toporem, włócznią, buławą czy halabardą. Ponadto będziemy mogli odebrać broń przeciwnikowi.

W ucieczce pomóc może zaś umiejętność, której Altair nie posiadał, a mianowicie pływanie. W "jedynce", gdy wskoczyliśmy do wody, nasz asasyn ginął. Tutaj tak nie będzie. Zresztą samo dokonanie zabójstwa, a potem ucieczka, ma nie być tak łatwa, jak w oryginale. Ubisoft chwali się bowiem, że zachowanie cywilów i strażników ma być bardziej realistyczne. Do kroków w kierunku większego realizmu można zaliczyć także fakt, że po walce, gdy będziemy mieć mało życia, będziemy musieli udać się do miejscowego lekarza, który nas uzdrowi.

Pierwowzór miał jedną, ale bardzo poważną wadę, która ograniczała przyjemność z zabawy. Mowa tu o wdzierającej się z czasem monotonii i nudzie. Autorzy wzięli sobie do serca uwagi recenzentów i graczy, wynikiem czego będzie 16 rodzajów misji, które będziemy wykonywać, jako zabójca. W sequelu pojawi się ponadto cykl dnia i nocy, który dodatkowo urozmaici rozgrywkę.

Zapowiada się ciekawie. Jeżeli wszystkie obietnice zostaną dotrzymane, szykuje się nam tytuł znacznie lepszy od oryginału. Jednak na sprawdzenie, czy powyższe informacje są prawdziwe, musimy poczekać do 16 kwietnia, kiedy to pojawi się najnowszy numer magazynu Game Informer.


Czytaj dalej

Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze