Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDiablo 3: Sporo screenów z pierwotnej, mroczniejszej wersji gry [GALERIA]

Cursian środa, 13 maja 2020, 15:50 News

Dużo bardziej w klimacie „dwójki”.

Nie odkryję Ameryki, jeśli napiszę, że jednym z najczęstszych zarzutów wobec Diablo 3 jest przyjęty przez Blizzarda kierunek artystyczny – według wielu nazbyt kolorowy i odbiegający od tego, do czego przyzwyczaiła nas „dwójka”. Miało być jednak zupełnie inaczej. Jak wiadomo nie od dziś, prace nad „trójką” ruszyły na krótko po wydaniu dodatku Lord of Destruction, jeszcze rękami Blizzard North. W 2005 projekt został jednak zresetowany, by ostatecznie przyjąć znaną dziś formę.

Portal PureDiablo zauważył, że Oscar Cuesta, grafik, który pracował nad oryginalną wersją, podzielił się niedawno garstką screenów. Przedstawiają one produkcję w formie, jaką przyjmowała na krótko przed „zezłomowaniem”.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Więcej screenów na kolejnej stronie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 15 maja 2020, 15:24   Quel
Wygląda to strasznie. Dobrze, że trójka nie wyszła w takiej oprawię graficznej. Diablo 2 dzisiaj wygląda strasznie. Zresztą ta gra nawet w dniu premiery wynudziła mnie strasznie. Jedynka i trójka zjadły mi mnóstwo czasu dla odmiany. Ja nadal nie rozumiem fenomenu drugiej części. Nudne, wielkie i puste obszary. Cookie cutter builds - podobnie jak to było w WoW przed zmianą na nowy system talentów dawał złudne poczucie wyboru. Nuda.
piątek, 15 maja 2020, 9:53   _Rincewind
No po prostu wygląda jak takie Diablo III, które mogliby wypuścić ledwie kilka lat po dwójce, a nie kilkanaście.
czwartek, 14 maja 2020, 16:34   dzidek1992
Przeciez to wyglada jak diablo 3:bieda edition, cale szczescie ze zrezygnowali z tej grafiki bo wyglada mega staro gdzie diablo 3 zestarzalo sie duzo lepiej!
środa, 13 maja 2020, 23:25   Mathius
Wygląda jak PoE :D
środa, 13 maja 2020, 22:39   KERMI
@d3xt3r3k nie pisz bzdur. Gdyby wówczas blizz north wypuścił diablo 3/to teraz gralibysmy już w 4.
środa, 13 maja 2020, 22:24   d3xt3r3k
Bardzo dobrze, że zrezygnowali bo dzisiaj bardzo biednie by to wyglądało, a tak trójka do tej pory dobrze wygląda.
środa, 13 maja 2020, 22:17   Preventorian
To się dzieje z większością gier. Efekt ataku na rynek chiński?
środa, 13 maja 2020, 21:46   goliat
Szkoa, że taka grafika w trójce nie przeszła, byłaby lepsza niż ta cukierkowatość.
środa, 13 maja 2020, 21:33   SerwusX
Ktoś, kto twierdzi, że dwójka była mroczna, widać nie grał w jedynkę.
środa, 13 maja 2020, 19:37   CamCygi
Czyli można powiedzieć, że Sacred 1 jest niedoszłym Diablo 3?

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Diablo III: Szykuje się kolejna okazja, by powrócić do Tristram

News
czwartek, 2 stycznia 2020

diablo-iii-szykuje-sie-kolejna-okazja-by-powrocic-do-tristram Tradycji stanie się zadość.

Komentarzy:
3

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z