7
28.04.2020, 18:00Lektura na 4 minuty

[Na marginesie] Cyberpunk 2077 od 18 lat i w 8K oraz Bloodborne w 60 FPS-ach

A oprócz tego drugi sezon „Wiedźmina” z pogłębionymi czarnymi* charakterami, Project xCloud u granic Polski, fanowski remake Resident Evil 4, zasmucone Naughty Dog, a także powrót Lego Śródziemia na Steama.


Witold Tłuchowski

Granie w chmurze to przyszłość – czy zgadzamy się z tą tezą czy nie, nie możemy udawać, że temat nie jest rozwojowy. Do Europy coraz chętniej puka bowiem Microsoft ze swoim Project xCloud – testowa wersja usługi jest już dostępna w 11 kolejnych krajach Starego Kontynentu, w tym również u naszych teutońskich sąsiadów. Nie wiadomo, kiedy pojawi się także w Polsce (raczej nieprędko), ale z pewnością warto mieć ją na oku – w końcu docelowa integracja z Xbox Game Passem brzmi lepiej niż dobrze.

Słyszeliście plotki o Resident Evil 4 Remake? Twórcy moda HD do „czwórki” również... ale się nie przejmują. Prace nad fanowskim odświeżeniem (stronę znajdziecie TUTAJ) trwają już od kilku lat, ale ostatnio podzielono się nowymi postępami:

Naughty Dog nie jest zadowolone z wycieku fragmentu fabuły z The Last of Us Part II. Całkowicie ich rozumiemy i unikamy

O grach z serii Lego od Traveller's Tales ostatnio jest jakby ciszej (może dlatego, że developerzy wykorzystali już wszystkie możliwe uniwersa?), ale najlepsze z nich – przynajmniej zdaniem niektórych – od roku pozostawały niedostępne dla pecetowców. Lego: Lord of the Rings i The Hobbit powróciły na Steama.

W drugim sezonie „Wiedźmina” postaci Cahira i Fringilli zostaną pogłębione – tako rzecze Lauren S. Hissrich. Gdyby twórcom udało się je spłycić, o, to by dopiero była informacja.

Ej, nie uwierzycie, Cyberpunk 2077 będzie dostępny wyłącznie od 18 lat. Szokujące, prawda? Nie spodziewalibyśmy się tego po grze twórców Wiedźmina 3. Szczegóły poniżej:

A skoro już o Cyberpunku mowa – zobaczcie, jak prezentuje się zwiastun w 8K. Jeden z fanów postanowił bowiem upscale'ować trailer z zeszłorocznego Gamescomu przy pomocy sztucznej inteligencji.

Bloodborne przy swojej nieskończonej liczbie zalet miał jedną poważną wadę: zablokowanie płynności gry na 30 klatkach na sekundę (czego i tak czasem nie był w stanie utrzymać). Lance McDonald rozwiązał ten problem – dzięki jego patchowi gra działa w 60 FPS-ach. Efekt

*Bo wiecie, Nilfgaard, hohoho.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze