3
7.04.2020, 15:23Lektura na 1 minutę

Electronic Arts przeznacza miliony na wsparcie lokalnych społeczności

Kolejny gigant dołącza do walki.


Witold Tłuchowski

Doprawdy niełatwo byłoby określić Electronic Arts mianem ulubionego wydawcy graczy – firma przez lata konsekwentnie pracowała nad psuciem swojego wizerunku, chociażby całym swoim korporacyjnym sercem wspierając model biznesowy oparty na loot boksach. Nie da się również ukryć, że spółce nie pomógł np. przeciętny Anthem czy zupełne niewykorzystanie potencjału drzemiącego w marce Gwiezdnych Wojen. Niezależnie jednak od naszego stosunku do EA nie możemy nie przyklasnąć jej działaniom w obliczu kryzysu wywołanego przez koronawirusa.

Electronic Arts przeznaczy bowiem 2 miliony dolarów na wsparcie walki z koronawirusem na całym świecie. Do 30 czerwca za każdą wpłatę pracowników w ramach programu EA YourCause (w którym pracownicy sami decydują, na co idą zebrane pieniądze) wydawca dołoży jej równowartość. Zresztą już od jakiegoś czasu lokalne oddziały firmy wspierają działania w swoich społecznościach (kupno maseczek w Szwecji, środków czyszczących w Kanadzie itd.)

Oprócz tego spółka współorganizowała szereg charytatywnych turniejów w swoich produkcjach: Apeksie, Fifie i Maddenie, co pozwoliło uzbierać ok. ćwierć miliona dolarów na rzecz Czerwonego Krzyża. EA ruszyło także z akcją „Stay Home. Play Together”. Jak mówi Andrew Willson, CEO Electronic Arts, wydawca „niecierpliwie wyczekuje rozszerzenia pomocy, jaką firma może nieść na całym świecie w tym trudnym czasie”.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze