Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Outriders: People Can Fly szykuje całkiem ciekawe pukawki [WIDEO]

Cursian sobota, 22 lutego 2020, 11:30 News

Unikat ma się charakteryzować czym więcej niż lepszymi statystykami.

Jeśli przegapiliście zapowiedź najnowszej gry rodaków z People Can Fly, czym prędzej udajcie się TUTAJ i nadróbcie zaległości. W telegraficznym skrócie: będzie to loot shooter przywodzący na myśl Destiny. Bohaterowie dysponują rozmaitymi zdolnościami wynikającymi z poszczególnych klas (przykładowo Trickster potrafi teleportować się za plecy wrogów i zadawać ogromne obrażenia w zwarciu), ale główny ciężar jatki spoczywa oczywiście na pukawkach, a te wydają się całkiem interesujące.

Obok standardowych gratów w nasze ręce wpadną czasem unikaty, którą mają charakteryzować się zupełnie odmiennym działaniem i znacząco wpłynąć na styl rozgrywki. Serwis GameInformer przyjrzał się trzem przykładowym modelom. Karabin Thunderbird nie powala może kreatywnością (obok zwykłych kul strzela też błyskawicami), ale już strzelba Golem’s Limb, która po każdym zabójstwie otacza postać kamienną skórą faktycznie może nieco zmienić podejście do zabawy i zachęcić do odważniejszych akcji. Niezłą alternatywą dla preferujących walkę w bliskim starciu wydaje się strzelba Paxian Blessing – jej specjalna zdolność przywraca właścicielowi zdrowie przy każdym przeładowaniu. Im więcej trupów padnie od poprzedniej zmiany magazynka, tym skuteczniejsze leczenie.

Jeśli chcielibyście zobaczyć przykładową walkę z bossem, zapraszam TUTAJ.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 23 lutego 2020, 17:54   Gavriel6
Szczerze mówiąc, to wygląda bardzo podobnie do nowych modeli broni w Borderlands 3, taka bio-organiczna estetyka (Rowan's Call, Zheitsev's Eruption), a kształt i wielkość dorównuje broniom z Gearsów.
sobota, 22 lutego 2020, 19:50   Shaddon
Gra wydawała się perfekcyjnie nijaka, ale design zaprezentowanych broni oraz umiejętności zdecydowanie zasługuje na uznanie. Mimo negatywnego pierwszego wrażenia jednak będę się tym Outridersom bacznie przyglądać.
sobota, 22 lutego 2020, 18:25   zadymek
OK, fajnie, że mają legendarki. Tylko co z tego, skoro gameplay wygląda jak zrzyna z The Division (czyt. monotonia i "bezjajevczność")? Czy jeśli ktoś ma mózg wyprany rządzą łupów, to przełknie niejaką akcję?
sobota, 22 lutego 2020, 15:54   Uplink
Do tej pory ta gra była mi raczej obojętna, ale design tych broni niesamowicie mi się podoba. Tylko faktycznie oby było sporo takich zabawek. No i oby reszta gry też była dobra :)
sobota, 22 lutego 2020, 13:59   korinogaro
Trzeba mieć nadzieję że zbudowali jakieś narzędzie gdzie mogą łatwo budować unikaty i nie męczą wszystkiego 100% ręcznie bo wtedy nie wróżę za dużej ich ilości.
sobota, 22 lutego 2020, 12:16   Debosy
Mysle ze powinni pozwolic spolecznosci robic modele broni i dodawac te najlepsze do gry conajwyzej samemu ustalając ich włosciwosci. Looter shooter jest tym lepszy im większą różnorodnością charakteryzuje się loot, i to jest chyba miarą sukcesu Borderlandsów.Nie ma nic bardziej rozczarowującego gdy legendarny przedmiot nie ma swojego unikalnego wyglądu lub specialnych wlasciwsci, lub gdy w grze jest ich raptem 20.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Outriders: Chmielarz – obecne studio nie ma nic wspólnego z Painkillerem i Bulletstormem; prezes PCF odpowiada

News
poniedziałek, 9 marca 2020

outriders-chmielarz--obecne-studio-nie-ma-nic-wspolnego-z-painkillerem-i-bulletstormem-prezes-pcf-odpowiada „Przypisywanie wszystkich zasług jednemu czy kilku byłym pracownikom jest nie fair wobec tych, którzy wciąż tworzą firmę”.

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To edycja izolacyjno-urodzinowa – wszak pierwszy numer CDA pojawił się w kioskach w kwietniu 1996 roku. Z tej okazji redaktorzy wspominają swoje pierwsze spotkanie z CD-Action i czekaja na wasze historie.

Komentarzy:
22

Z racji, że chcemy, byście wiedzieli, co u nas słychać (czasem nawet o to zapytacie w prywatnej wiadomości) i zwyczajnie lubimy sobie pogadać, postanowiliśmy codziennie publikować redakcyjnego gamewalkera. Będziemy opowiadać, dyskutować i co tylko nam jeszcze przyjdzie do głowy. 

Komentarzy:
13

Soundbary kojarzone są na ogół z kinem domowym – nie znaczy to jednak, że omijają świat gamingu. Crative Stage jest takim urządzeniem przeznaczonym właśnie dla graczy. Do tego stosunkowo tanim i z założenia będącym alternatywą dla standardowych głośników podpinanych do komputera. I muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawy zamiennik.

Komentarzy:
6

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z