Empire of Sin: Nowa gra Johna i Brendy Romero opóźniona
Fani taktycznych strategii turowych muszą uzbroić się w cierpliwość.
Legendarny twórca sławnego Dooma i niesławnej Daikatany po porażce tej ostatniej porzucił tworzenie dużych tytułów, skupiając się przede wszystkim na projektach mobilnych, a wszystkie jego próby powrotu do głównego nurtu branży kończyły się niepowodzeniem (często już w przedbiegach). Wypuszczony w zeszłym roku Sigil (będący rozbudowaną paczką z mapami do Dooma) spotkał się z mieszanym przyjęciem fanów. Pewną nadzieję budzi za to zapowiedziane podczas E3 Empire of Sin, czyli – ku zaskoczeniu chyba wszystkich – strategia turowa w stylu XComów osadzona w Chicago okresu prohibicji.
W konkurenta Ala Capone wcielić się mieliśmy początkowo już wiosną tego roku, los zechciał jednak inaczej. Brenda Romero, reżyser gry, poinformowała, że studio było zmuszone przesunąć premierę.
Extra! Extra! Read all about it! We have an update regarding the release of Empire of Sin: pic.twitter.com/5EMq7QZYCU
— Empire of Sin (@EmpireOfSinGame) February 18, 2020
Szlachetny Eksperyment – wraz z towarzyszącymi mu walkami gangów, korumpowaniem policji, wymuszaniem haraczów i pozbywaniem się świadków – rozpocznie się więc na pecetach, PS4, Xboksach One i Nintendo Switchach dopiero jesienią.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.