Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITHalf-Life: Alyx – oto pierwszy zwiastun [WIDEO]

Wokulski czwartek, 21 listopada 2019, 19:55 News
PC

Po trzynastu latach czekania, oto ona  prawdziwa gra w świecie Half-Life.

Valve wypuściło zwiastun do ogłoszonego kilka dni temu VR-owego prequela Half-Life'a.

Half-Life: Alyx jest określana jako pełnoprawna część serii. Produkcja jest również pierwszą od zamierzchłych czasów autorską grą Valve. (Tej karcianki nie liczymy, okej?). Akcja zostanie osadzona pomiędzy „jedynką” a „dwójką”. Wcielimy się w niej w rolę znanej nam doskonale Alyx, określanej przed twórców jako „ostatnia nadzieja ludzkości”. Całość pośmiga na drugiej wersji silnika Source oraz obsłuży każdy pecetowy headset. Niemniej jednak właściciele Steam Index mogą liczyć na drobne bonusy.

Zwiastun prezentujemy poniżej.

Premiera Half-Life: Alyx została zaplanowana na marzec 2020 roku. Współpracuje prawdopodobnie jedynie ze Steam VR, co wyklucza grę na konsolach. Można już składać pre-ordery.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 23 listopada 2019, 20:46   Tricky
najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że o ile w drugiej części Gordon nie używał rąk przez co podniesione przedmioty lewitowały , tak w Alyx ( wrrr słodka Alyx) widać podczas rozgrywki same rączki ale nie ma ciała przez co wydaje się jakby ciało nagle zniknęło WTF. Sama rozgrywka wygląda ciekawie i o ile grafika nie powala tak czuć w nim klimat Prey ( najnowszego )
sobota, 23 listopada 2019, 15:30   gbaranek
Robinsona mój błędnik nie przeżył, ciekaw jestem czy miłość do marki przezwycięży mdłości
piątek, 22 listopada 2019, 18:54   Debosy
@Yngoth Absolutnie nie, ograłem wiele tytułów i kompletnie to rece zuelnie nie przykuwają uwagi, skupiasz sie na dłoniach bo to one trzymają przedmiot. Z całymi rękami jest problem tego rodzaju ze łatwo sobie przysłonić nimi obraz unosząc ręce w góre. Moze to wywoływać efekt mimowolnego zezowania oczami, tak jak w przypadku gdy ktos ci cos blisko przysunie twarzy i oczy chca sie dostroic do tej odleglosci. Oczy to męczy i jest niekomfortowe, i tak byloby tu gdybyś machał sobie rękami przed oczami
piątek, 22 listopada 2019, 18:49   Debosy
Gra wygląda na zrobioną z dbałością o detale, wiać jakość gry. Nie jestem w stanie uwierzyć ze to po prostu gra VR a nie coś co zrobiono przy okazji robiąc HL3. Nie mniej mnie to cieszy bo widze w zwiastunie duzo fajnej interakcji, google HTC Vive posiadam, i ta gra to w zasadzie jeden z niewielu powodów by wyjąc je z pudełka.
piątek, 22 listopada 2019, 18:36   megales
Half Life 1 zmienił całą branżę gier, był kamieniem milowym w grach (AI, grafika).
Half Life 2 + Epizody wyszła.. pozamiatał w kwestii AI, grafiki, interakcji, fizyce i szczegółowości świata, mimika twarzy, szczegóły a raczej smaczki.
Teraz to.. VR, obserwowałem mnóstwo gier.. i tu po raz pierwszy widzę pełnoprawną dobrze zrobioną mimikę w VR, interakcje ze światem każdą jego częścią, nie ma zacięć/spadków i wygląda to płynnie.. Wybaczcie ale to według mnie będzie kolejny milowy krok ale w VR..
piątek, 22 listopada 2019, 16:55   BadHostile
@Yngoth
Rękawiczki są pewnie dlatego, ponieważ twórcy chcą uniknąć wizualnego bugowania i przenikania tekstur. Fakt, czasem to drażni, tym bardziej, że jak się chce, to można to fajnie dopracować (vide Blade&Sorcery, SURV1V3, Zero Caliber, Hellsplit Arena - tam widać swoje ciało). Ale na tej samej zasadzie można się przyczepić do większości fpsów, że jeśli spojrzy się w dół, to czemu nie widać własnych stóp...
piątek, 22 listopada 2019, 16:48   korinogaro
@Yngoth, nie, nie burzy. A co do "dlaczego rękawiczki". No ma to sens bo wbrew pozorom w prawdziwym życiu nie skupiasz wzroku za bardzo na rękach tylko na dłoniach. W VR wyglądałoby to bardzo nienaturalnie bo cała ręka była by w focusie.
piątek, 22 listopada 2019, 16:23   Yngoth
Ktoś jest mi w stanie wyjaśnić o co chodzi z tymi "rękawiczkami" w grach VR? Czy to naprawdę taki technologiczny problem, by stworzyć tekstury pełnowymiarowej postaci VR, jej ręce itd.?
Ok, nie mam takiego sprzętu, nawet nie zamierzam go kupować, ale zawsze raziły mnie te "latające rękawiczki" w tego typu grach... czy to grającemu czasem nie burzy imersji grania w dany tytuł?
piątek, 22 listopada 2019, 14:21   Nezi23
Aż się łezka w oku zakręciła, witaj stary przyjacielu
piątek, 22 listopada 2019, 9:14   Hagan
Myślę że prędzej zostanie ukończony nieoficjalny HL3 - czyli Project Borealis, którego fabuła ma bazować na "wyciekach", które pojawiły się po odejściu z Valve głównego scenarzysty HL2.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z