Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDiablo IV: Drużynowe starcie z olbrzymim bossem [WIDEO]

Witold czwartek, 14 listopada 2019, 10:11 News

Możemy lepiej przyjrzeć się jednej z nowości w akcji.

Nigdy dość Diablo IV, prawda? Od momentu oficjalnej zapowiedzi nowa produkcja Blizzarda z miejsca wskoczyła na samą górę listy najbardziej oczekiwanych gier roku 202X. Dowiedzieliśmy się zaskakująco dużo, a internet zalały kolejne gameplaye prezentujące rozgrywkę różnymi klasami (ot, chociażby czarodziejką). Od kilku dni płaczemy również po cichu nad rzekomym anulowaniem remastera drugiego Diablo, chociaż potencjalny powrót paladyna i amazonki w „czwórce” pozwala otrzeć łzy (i niepokojąco zmniejsza szanse na nekromantę).

Jedną z nowości w serii będą globalne wydarzenia. Skupią one uwagę okolicznych graczy (przypomnijmy: nowa odsłona ma obowiązkowe multi, nawet jeżeli możemy ograniczyć je do minimum) na celu, którego w pojedynkę nie da rady osiągnąć. Przykładowo: ubiciu olbrzymiego bossa zabijającego każdą postać dwoma ciosami (jak na razie Blizzard pokazuje nam tylko olbrzymią Ashavę). Redakcja GameInformera miała okazję wypróbować ten rodzaj aktywności z grupką developerów (łącznie 8 osób).

Jak mówią twórcy, w pełnej wersji będzie jeszcze trudniej (tutaj gracze odradzali się po śmierci tuż obok miejsca starcia), ale nawet teraz wygląda to przyzwoicie.

Diablo IV trafi na PC, PS4 i Xboksa One „w swoim czasie”. Więcej o grze mamy usłyszeć w lutym, chociaż już w najbliższych tygodniach twórcy objaśnią lepiej system przedmiotów oraz łupów.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 14 listopada 2019, 20:36   aoetje
przed diablo3 tez pokazywali walke druzynowa z bosem a potem g...o wydali
czwartek, 14 listopada 2019, 17:30   Debosy
Różnica miedzy diablo i WoW'em jest przynależność do drużyny i zgranie, WOW może sobie pozwolić na więcej bo ludzie graja w gildiach i są dużo bardziej skoordynowani. Diablo to zwykle gry z 3-4 kompletnie losowymi ludzmi których po zamknięciu lobby zapewne nigdy juz nie spotkasz. Oczywiscie są klany, ale Diablo jest grą ktora ma być atrakcyjna dla druzyn jak i graczy solowych.Wow niewątpliwie robi to duzo lepiej, jak na przykład walka z Sapphirionem w Naxxramass.
czwartek, 14 listopada 2019, 17:27   Debosy
@Shande Problem jest troche inny, Diablo 3 niby te taktyki ma - jak walka z Adrią czy Maltaelem albo np Asmodanem. Problem w tym ze Diablo ma ardzo rozmyte poziomy trudności i praktycznie brak górnej granicy jesli chodzi o moc postaci. Co sprowadza sie w zasadzie do tego ze jest to nie zrównoważone i zwykle zaczyna sie to sprowadzać do tępego nawalania.
czwartek, 14 listopada 2019, 16:02   Sheade
To co mnie zawsze odrzucało od walk z Bosami w D2/3 to że to Festival kilkuminutowego naparzania w przyciski. Raidy na bosy powiny być podobne jak w WoWie, gdzie trzeba się nauczyć taktyki, bo niewłaściwy ruch powoduje wipe. Walki z bosami w Diablo są nudne i nie stanowią żadnego wyzwania poza odpowiednim czasem poświeconym na zdobycie sprzętu.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Diablo IV: Garść nowych szczegółów

News
piątek, 26 czerwca 2020

diablo-iv-garsc-nowych-szczegolow Do premiery jeszcze dużo czasu, ale twórcy chcieli podzielić się z fanami wrażeniami z niedawnych wewnętrznych testów gry.

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z