Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Star Wars Jedi: Fallen Order – Walka z AT-ST wcale nie musi być trudna [WIDEO]

Witold piątek, 18 października 2019, 10:58 News

Nowy gameplay zabierze nas też na Kashyyk.

W zeszłym roku wydawało się, że nowa produkcja Respawn Entertainment osadzona w świecie Gwiezdnych Wojen to murowany hit. Dzisiaj, patrząc po raczej chłodnych reakcjach fanów na kolejne materiały związane z grą, sytuacja wcale nie jest już tak pewna. Odnoszę wręcz wrażenie, że marketingowi EA w ogóle nie zależy, żeby produkcja odniosła sukces. Dlatego, mimo że na początku 2019 jeszcze niezdrowo cieszyliśmy się, iż Chris Avellone pracował nad Jedi: Fallen Order, a pierwszy zwiastun zaintrygował wielu z nas, to już gameplay zaprezentowany na ostatnim E3 niektórych rozczarował.

I nie wiadomo, czy winny jest system walki inspirowany Sekiro czy Soulsami, czy ogólna nijakość prezentowanych fragmentów. Przesadnej ekscytacji wśród graczy jednak nie czuć – a mówimy przecież o singlowej grze AAA w świecie Gwiezdnych Wojen! Trudno stwierdzić, czy nowy gameplay coś w tej kwestii zmieni:

Brakuję jakiejś muzyki, prawda? A całość jest zaskakująco brutalna jak na produkcję w tym uniwersum. Czy taka formuła przypadnie fanom do gustu, przekonamy się, gdy Star Wars Jedi: Fallen Order zadebiutuje 15 listopada na pecetach*, Xboksach One i PS4.

*Sprawdźcie, czy wam pójdzie! 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 18 października 2019, 21:35   kudlaty
Zagram na pewno, ale póki co to do Jedi Knighta II nawet nie ma startu, od Jedi Academy może być lepsze fabularnie.
piątek, 18 października 2019, 20:39   Rickerto
Star Souls: Anakin Die Twice
piątek, 18 października 2019, 18:10   ZiomekGit
Co chwilę przewrót w tył, z tym ustrojstwem na plecach? No, nie wiem...
piątek, 18 października 2019, 16:16   AssgardVasNeema
"[...] patrząc po raczej chłodnych reakcjach fanów [...]"
Ciekawe bo gdzie nie spojrzę to raczej same pochwały lecą w kierunku tej gry od fanów SW i raptem niewiele widziałem osób narzekających na jakieś pierdoły (takie typowe hejterskie gadanie dla zwykłego hejtu) ;)
Ja czekam niecierpliwie, według mnie zapowiada się na znakomitą grę ;)@GolecWTF Wiesz podwójne skoki wyglądają tak samo realistycznie jak skoki po kilka metrów wzwyż (które były w filmach i innych grach) ;)
piątek, 18 października 2019, 14:53   IronMan271
Kashyyyk* ;P
piątek, 18 października 2019, 14:30   gimemoa
@Laschlo Pamiętam jak mnie to lekko irytowało w The Force Unleashed. Ściągasz mocą niszczyciel z orbity, potrzebujesz paru ciosów dwoma mieczami świetlnymi by zabić szturmowca. Problemem jest w sumie to, że ciężko wyważyć taką op broń w grach.
piątek, 18 października 2019, 13:57   lAtarenl
@Laschlo Spróbuj moda Movie Battles 2 do Jedi Academy - walks na miecze świetlne wygląda właśnie tak, ale jest trudna do ogarnięcia.
piątek, 18 października 2019, 12:25   Laschlo
Walenie mieczem świetlnym po 20 razy w tego samego przeciwnika, który zostawia na nim tylko jakieś żółte ślady wygląda okropnie. To powinna być walka na parowanie i jeden śmiertelny cios. Może kiedyś się takiej gry doczekam ale to co tu pokazali nie wygląda zachęcająco. Już lepiej by mu dali jakiś Vibrosword. A na koniec gry dopiero prawdziwy miecz świetlny.
piątek, 18 października 2019, 12:11   GolecWTF
@Xellar, nie chodzi o sam double jump, tylko różne rozwiązania (w tym double jump), które nie zachęcają mnie do zakupu. Jak w TFU dostajemy pałkę świetlną, a nie miecz świetlny. Poza tym biegamy po wąskich, liniowych korytarzach. Twórcy jeszcze dorzucają double jump - boli mnie to bardzo, bo jednak liczę na pewien "realizm" (czyli trzymanie się przynajmniej zasad panujących w uniwersum, gdzie nikt double jumpów nie robi) - i bieganie po ścianach bez żadnego rozpędu.
piątek, 18 października 2019, 12:10   Arlekin
Trochę już się przejada ta mechanika walki. Wolałbym żeby twórcy szukali nowych pomysłów zamiast kalkować rozwiązania i systemy, które już wszyscy dobrze znamy. Mam nadzieję, że historia będzie chociaż dobra.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
1

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31