Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]

Cursian piątek, 11 października 2019, 16:28 News

Fotogrametria w pełnej krasie.

Dzieło The Farm 51 lada chwila trafi do wczesnego dostępu i wtedy osobiście będziemy mogli sprawdzić jakość oprawy, ale nim to nastąpi, pozostaje nam opierać się na przygotowanych przez twórców materiałach. Najnowszy z nich uwypukla zalety ulubionej technologii twórców, czyli fotogrametrii. Najprościej mówiąc polega ona na fotografowaniu i przenoszeniu na ekrany komputerów realnych obiektów. Dzięki temu wycieczka po wirtualnej Zonie ma być tak bliska rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Oceńcie sami:

Jeśli interesuje was zapis rozgrywki, zerknijcie na nasz materiał z gamescomu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 13 października 2019, 10:37   Kubasolo
Bardzo ciekawie to wygląda. Aż się przypiminają czasy Stalkera... Już tylko 3 dni do uruchomienia wczesnego dostępu, nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę :)
piątek, 11 października 2019, 22:56   w1ntermu7e
Ale sama gra zapowiada się ciekawe. Ładne przejścia 'rzeczywistosci', przyjemny crafting, grafika dobra
piątek, 11 października 2019, 16:53   w1ntermu7e
Grałem w alphe i szczę jest potwornie zbugowana. Mam nadzieję że to się już zmieni w EA

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z