Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCall of Duty: Modern Warfare – Ujawniono ostateczne wymagania sprzętowe

Cursian środa, 9 października 2019, 17:17 News

Zmieniły się względem bety.  

Na Battle.necie pojawiły się właśnie nowe wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare. Warto się z nimi zapoznać, nawet jeśli braliście udział w becie, bo trochę się zmieniło. Przykładowo, jeśli wydawało wam się, że 150 GB wolnego miejsca na dysku, jakich potrzebuje pecetowe RDR 2 to dużo, niemiło się zdziwicie:

Wymagania minimalne:

  • Procesor: Intel Core i3-4340 lub AMD FX-6300
  • Karta graficzna: GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 lub Radeon HD 7950
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 175 GB
  • System operacyjny: Windows 7 lub 10

Konfiguracja zalecana:

  • Procesor: Intel Core i5-2500K lub AMD Ryzen R5 1600X
  • Karta graficzna: GeForce GTX 970 / GeForce GTX 1660 lub AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580
  • RAM: 12 GB
  • Miejsce na dysku: 175 GB
  • System operacyjny: Windows 10
Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 12 października 2019, 10:35   HeklusDwa
Na b necie ściąga mi się tak samo szybko albo i szybciej niż na steamie i innych platformach, więc z tym problemu nie ma, ale 175gb to jednak ogromna liczba... Słyszałem plotki, że w loot boxach mają być bronie, jeśli tak to podziękuję. W Infinite Warfare, dodatkowe bronie do kupna zniszczyły balans na multi, jak i również skórki do broni, które je polepszały :/
czwartek, 10 października 2019, 17:07   CzlowiekKukurydza
@kalis22pl Będzie 8K na PS5 tak samo jak miało być 4K na podstawowym PS4.
czwartek, 10 października 2019, 12:10   TytanowyK
Ogólnie miał być bf killer. Po zagraniu w betę, tego nie widać. Z zakupem poczekam na recki fanów, którzy powiedzą szczerze co jest do dupy a co nie. Ten portalik pewnie wystawi 8,5-9/10 jak zazwyczaj. Jeżeli samolot z killstreak dalej będzie zabijał ludzi przez dach to powodzenia. Największym minusem w becie był system zniszczeń a raczej jego totalny brak.
czwartek, 10 października 2019, 11:25   Shaddon
IMO tekstury o rozdzielczości 2K i wyższej powinny być ZAWSZE dostępne w formie odrębnej pozycji do ściągnięcia po zainstalowaniu "podstawowej" wersji gry. Przecież zassanie tych 150 i więcej gigabajtów zajmie wielu osobom bity tydzień - a i to przy założeniu, że komputer będzie działać 24 godziny na dobę i po drodze nie wystąpią przerwy w dostawie internetu. Jeżeli kampania w nowym CoD rozłoży się na typowe dla serii 6-8 godzin, konieczność poświęcenia kilku dni na samo ściągnięcie gry to jakiś absurd.
czwartek, 10 października 2019, 10:51   ScorpioLT
Coś czuję, że ten nowy silnik to padaka i aby to to jakoś wyglądało wrzucono nieskompresowane audio, a zamiast przerywników filmowych, to wrzucono prerenderowane filmy 4k.. Mogliby po prostu już zrobic aby w czasie jakieś cutscenki automatycznie otwierał się ActiTube i tam byłby wyświetlany przerywnik filmowy xD
czwartek, 10 października 2019, 10:30   ScorpioLT
Gdyby to było MMORPAG to bym zrozumiał, ale w w grze FPS? ...
czwartek, 10 października 2019, 10:10   BigBoss88
Rozpoczęcie się wszyscy. Już nie mogę słuchać tego narzekania na wszytko. Nie macie miejsca to kupcie sąd 1tb. Nie macie kasy ? To idźcie do pracy i kupicie sprzęt do grania. Nie chce wam się pracować? To nie grajcie .
czwartek, 10 października 2019, 8:35   Tesu
@Edward03051993
Jesli to jest stary silnik graficzny i ta sama architektura co w COD 2 z 2005 roku, to dlaczego nowy MW nie wystepuje na zadnej liscie gier z IW engine, pelno jest artykulow o tym, ze to nie jest stary silnik, a w sieci mozna znalezc wywiad z zatrudnionym w IW Polska gosciem, ktory opowiada o tym, jak go tworzono i ile pracy w to wlozono? CryEngine czy Frostbite sa IMO ladniejsze, ale obslugi fotogrammetrii czy ray tracingu uzytemu w MW4 silnikowi nie mozna odmowic.
czwartek, 10 października 2019, 6:26   Edzieq
Zamiast narzekać na gigabajty lepiej cieszcie się że gra ma przyzwoite wymagania sprzętowe...
czwartek, 10 października 2019, 5:41   ermo3
@piterbro assety graficzne ważą w grach najwięcej, także zdziwiłbyś się. Dla mnie to powoli norma. Chcemy ładnych gier, to znajdźmy na nie miejsce. Dyski twarde drogie nie są.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: ucz się na błędach ludzi, którzy słuchają twoich dobrych rad.

Komentarzy:
3

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Kupiliśmy z enkim Switcha, więc od dzisiaj w „Sprawdzam” będą pojawiać się także produkcje na konsolę Nintendo. Na pierwszy ogień dwie, a do tego pewna polska perełka. PS: Tak, polecajcie swoje ulubione produkcje na Switcha, najlepiej niezależne!

Komentarzy:
1

Za nami  pecetowa premiera Red Dead Redemption 2. Z tej okazji zapraszam was do wędrówki po Dzikim Zachodzie. Ale tym prawdziwym, jakże różnym niż świat znany wam z gier i filmów. Ruszajmy, by rozprawić się z narosłymi wokół niego mitami. Jiiiiiii-ha!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z