Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Death Stranding: Oprócz pogmatwanej fabuły nie zabraknie... product placement

Witold przedwczoraj, 14:39 News

Czekajcie, to teraz wypada się tym chwalić?

Do premiery magnum opus in spe Hideo Kojimy już niedaleko, a my powoli zaczynamy rozumieć już, o co w nim będzie chodzić. Zwiastun z Tokyo Game Show poukładał nam nieco fabułę, a blisko 50-minutowy gameplay pokazał, jak w Death Stranding będziemy grać. Chociaż wciąż tak naprawdę nie do końca wiemy, czy w ogóle nam się ta produkcja spodoba.

Z drugiej strony wiele osób po prostu denerwuje atmosfera wokół tytułu, jego promocja czy osoba autora. Nie da się ukryć, że postępowanie Kojimy czasem bywa nieco dyskusyjne – np. prezentacja podczas ostatniego Gamescomu, na której sporo uwagi twórca poświęcił oddawaniu moczu i jego wpływowi na wzrost okolicznej flory. Także teraz niektórzy uśmiechną się ironicznie, słysząc o tym, że oficjalny Twitter Kojima Productions chwali się... współpracą ze znanymi markami z życia codziennego.

 

Dowiedzieliśmy się więc, że w grze główny bohater będzie mógł pić Monstery, nosić będzie koszulkę zaprojektowaną przez założyciela niemieckiego Acronym, Errolsona Hugha, wszelkie okulary w tytule będą wykreowane przez JFREY, a Sam przejedzie się na motorze powstałym we współpracy z programem „Ride with Norman Reedus” (no dobra, to ostatnie jest całkiem zabawne* i sam nie wiem, czy zaliczyć to do product placement). No i dobrze, ale żeby od razu się tak tym chwalić? Czy taka reklama nie działa lepiej wtedy, kiedy nam się o niej wprost nie mówi? Szczerze? Nie mam pojęcia.

*Gdyby ktoś nie wiedział: w Sama wciela się właśnie Norman Reedus, który był prowadzącym wspomnianego programu o motocyklach.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
dzisiaj, 14:27   sebogothic
Och, Kojima. Ten Kojima jest taki Kojima, że Kojima.
wczoraj, 19:42   GolecWTF
Ale wiecie, że jest różnica między lokowaniem produktu a chamską reklamą? Ja np. wolę, kiedy w grze pojawiają się istniejące produkty, a nie jakieś zmyślone firmy, które jedynie starają się przypominać znane marki. Na tej samej zasadzie ludzie wolą w grach strzelać z broni, które naprawdę istnieją. Po prostu zwiększa to imersję.
Co innego, kiedy robi się lokowanie produktu jak Pepsi w World War Z.
wczoraj, 14:39   shrbr
Ta gra jest mi tak obojętna, jak paprykarz szczeciński
wczoraj, 9:50   MantroX
Kojima lubi swoje lokowanie produktu - choćby Walkman w Peace Walkerze albo okulary J. F. Ray w Phantom Pain.
wczoraj, 9:17   Azaraphiel
Było w Final Fantasy XV, nikomu to nie przeszkadzało.
wczoraj, 8:41   taz159357
Do pełnego zestawu boomera brakuje jeszcze grilla
wczoraj, 0:19   zadymek
Już widzę jak na pewnym kanale gra dostanie Monster out of 10 ;)
przedwczoraj, 17:29   Nezi23
@Pantball_X Teraz tylko czekać aż jako środek transportu dorzucą kosiarkę, wtedy można otwierać monstera i grać ;)
przedwczoraj, 16:59   Skelldon
Im więcej Monsterów, tym więcej sikania. Wszytko jasne, wszystko wykalkulowane. :D
przedwczoraj, 15:58   paintball_X
Mnie się tam czapka z okularami podobała. Na pewno kupię je jeśli będą dostępne jako DLC bo to tylko dodatki kosmetyczne. A w dniu premiery kupię również Monstera dla pełnej immersji. :D

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
5

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z