4
26.08.2019, 19:25Lektura na 2 minuty

Ancestors: The Humankind Odyssey – Małpy zeszły z drzewa, ale do lotu w kosmos jeszcze trochę im brakuje [RECENZJE]

Recenzenci twierdzą, że jest nieźle, ale szału nie ma.


Paweł „Cursian” Raban

Patrice Désilets, dyrektor kreatywny Assassin’s Creeda i Piasków Czasów, już jutro udostępni dzieło swej ekipy pecetowcom, którzy nie mają nic przeciwko sklepowi Epica. Pomysł przejęcia kontroli nad stadem małpiszonów, które dzięki naszym światłym decyzjom mają szansę wyjść na ludzi, od początku wydawał się intrygujący, ale również podatny na liczne wpadki. Według recenzentów faktycznie nie wszystko poszło zgodnie z planem, ale mimo wszystko warto się tą grą zainteresować. W chwili pisania tego newsa średnia ocen wynosi 72%.

  • Attack of the Fanboy: 4,5/5
  • Critical Hit: 8/10
  • PC World: 4/5
  • IGN: 7/10
  • DualShockers: 6/10
  • PC Gamer: 58/10
  • GamesRadar+: 2,5/10
  • Wccftech: 5/10
  • Recenzent Attack of the Fanboy jest zadowolony, ale ma pełną świadomość, że gra z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu:


    Ancestors zapewne podzieli graczy, ale to coś tak odmiennego od tego, do czego przyzwyczailiście się w survivalach bądź trzeciosobowych grach z otwartym światem, że z pewnością warto przyjrzeć się samemu.


    IGN zauważa, że blask przygasa po tym, jak rozgryzie się stojące za grą mechaniki:


    Przetrwanie w Ancestors: The Humankind Odyssey jest proste, jeśli rozgryziesz mechanikę ewolucji i obejrzysz filmiki, ale podróż obfituje w odkrycia.


    Recenzent Dualshockers docenia stojący za grą pomysł, lecz uważa, że w praktyce sprawdza się on kiepsko:


    Ancestors: The Humankind Odyssey rozpoczyna się 10 milionów lat temu i stawia cię na czele naszych ewolucyjnych przodków. Musisz prowadzić ich ścieżką ku człowieczeństwu, co oznacza uczenie ich jak łowić ryby, polować i chodzić na dwóch nogach. Ancestors z troską przekazuje swoją wizję ewolucyjnej przeszłości, ale granie w to zwyczajnie nie sprawia przyjemności.


    Wccftech wygłasza podobną opinię:


    Ancestors: The Humankind Odyssey było interesującym pomysłem na papierze, ale z powodu złożonego i niedostatecznie wyjaśnionego środowiska oraz braku interesujących celów, w kierunku których należy podążać, tytuł nie zachęca gracza do wyciśnięcia z ludzkości całego jej potencjału.  



    Czytaj dalej

    Redaktor
    Paweł „Cursian” Raban

    Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

    Profil
    Wpisów3206

    Obserwujących6

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze