Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCyberpunk 2077: Mike Pondsmith, ojciec uniwersum, odpowiada na pytania polskich fanów [WIDEO]

Witold czwartek, 22 sierpnia 2019, 11:33 News

„Polacy są przezabawni – macie naprawdę sarkastyczne poczucie humoru...” A przy okazji – wiemy też, kiedy obejrzymy nowy gameplay z gry.

O grze Redów możemy mówić i mówić, a wcale nam się to zbyt szybko nie znudzi. No ale cóż poradzić, jeżeli sami twórcy nieustannie zarzucają nas kolejnymi informacji na temat nowej produkcji. Tylko w ostatnim czasie dowiedzieliśmy się, że Cyberpunk trafi na Stadię, a także obejrzeliśmy nowe screeny. Dodatkowo wszyscy niecierpliwie czekamy na obiecany jakiś czas temu gameplay, który mieliśmy zobaczyć w sierpniu.

No i zobaczymy – CD Projekt Red zamierza go transmitować 30 sierpnia o 20:00 na swoim Twitchu oraz Mikserze. Pierwotnie chciano zaprezentować go podczas PAX West, ale nastąpiła mała zmiana planów.

Czekając na ten moment, możemy obejrzeć (na oko 500-600 razy) wywiad z twórcą erpegowego Cyberpunka – Mikem Pondsmithem. Autor odpowiada w nim na pytania zadane przez polskich fanów i mówi w nim o swoim stosunku do naszego kraju, wizji przyszłości i sposobie pracy. I tak, są polskie napisy, więc nie bójcie się, że przegapicie coś ważnego.

Cyberpunk 2077 zachwyci lub rozczaruje pecetowców, właścicieli PS4 i Xboksów One 16 kwietnia 2020. Boję się, że jednak to drugie, bo z Gamescomu dobiegają nieśmiałe głosy, że produkcja Redów może nie okazać się mesjaszem naszej branży, a „jedynie” dobrą grą.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 24 sierpnia 2019, 8:49   Windcaller
Tak działa branża gier AAA że trzeba zachwalać wszystko, sceptyków nie przekona ale graczy nie grających cześto tak (którzy wbrew pozorom napędzają sprzedaże). W branży indie nie ma takich chwytów.
piątek, 23 sierpnia 2019, 9:52   Shaddon
Gdyby sugerować się recenzjami, to można by odnieść wrażenie, że licencję na produkcję "mesjaszy branży" ma Nintendo, bo w przypadku gier Japończyków nie ma żadnego tonowania nastrojów i "nieśmiałych głosów" rozczarowania, są natomiast ochy i achy nad każdą drobną mechaniką przy jednoczesnym ignorowaniu jakichkolwiek problemów. Znamy to aż za dobrze. Pytanie, jakie to ma dla nas znaczenie? Dobra gra obroni się sama, nie potrzebuje ciągłego dorzucania do kotła hype'u ani ociekających lukrem akapitów.
czwartek, 22 sierpnia 2019, 20:36   Twardykolo
To użycie "dobrą grą" na końcu wygląda jakbyśmy cały czas dostawali dobre gry, a tak naprawdę dostajemy gry średnie (z wyjątkami), bo co z tego, że zaczynają się dobrze, jak po 2h gry zaczynają być monotonne i żeby je ukończyć trzeba się siłować z samym sobą, nie mówiąc już o robieniu platynki. Dlaczego nowe gry pomimo swojego wyglądu i mechanik nie trzymają przy sobie graczy tak jak chociażby Gothic?
czwartek, 22 sierpnia 2019, 20:35   konio52
@Nezi23 powiedz to swoim kolegom na pepełe pod newsem o DS :) śmiesza mnie osoby, która twierdzą tam że gra od NG będzie jakąkolwiek konkurencją dla Cyberpunka, ale jak to zwykłem mawiać...są ludzie i ludzie :)
czwartek, 22 sierpnia 2019, 18:52   yonek123
@Nezi23 Mesjaszem można na dobrą sprawę nazwać każda grę, której mechaniki będą na tyle dobre, że będą wykorzystywane w branży przez dłuższy czas (np Doom przynosząc nam FPSy czy Dune II dając nam RTSy)
czwartek, 22 sierpnia 2019, 15:50   Nezi23
Trzeba być bardzo naiwną osobą żeby pomimo śledzenia branży przynajmniej od jakiegoś czasu nadal wierzyć że jedna gra mogła być "mesjaszem" wszystkich gier.
czwartek, 22 sierpnia 2019, 15:50   paintball_X
Cóż, mnie zadowoli tylko jeśli Cyberpunk będzie najlepszą grą wszech czasów. Tak więc lepiej żeby się okazał bardzo, bardzo dobry. :D
czwartek, 22 sierpnia 2019, 15:40   Urungulu
@DeeJayHMC - to jest tak naprawdę szerszy problem, bo w dzisiejszych czasach jesteśmy tak przebodźcowani, że "średnie" oznacza "słabe". Język, życie - wszystko się nakręca i radykalizuje. Nie można kogoś nie lubić, trzeba nienawidzić i się nakręcać. Coś nie może być dobre, tylko musi być sztosik, petarda, obłęd.
Mnie zadowoli to, że CP2077 będzie fajną grą i tyle. Ja nie muszę mieć kolejnych rekordów nagród dla tej gry.
czwartek, 22 sierpnia 2019, 15:14   DaeL
Wszystko rozbije się i tak o fabułę, konstrukcję questów i atmosferę. Przypominam, że Wiedźmin 3 też nie rzucał na kolana w pierwszych prezentacjach, no bo Redzi nie zdradzali najlepszych chwytów fabularnych. A sama walka była w Dzikim Gonie niezła, ale na pewno nie stanowiła jakiegoś przełomowego odkrycia. Więc nie ma się co stresować, lepiej czekać spokojnie i zobaczyć co upichcą.
czwartek, 22 sierpnia 2019, 15:01   Jacek112
Ale to, że nie spełni oczekiwań to jest oczywista oczywistość. Pytanie tylko jak wielkiej grupy ludzi. Marketing przedstawia CP2077 jako mesjasza branży i gracze to łyknęli, głównie przez Wiedźmina (który przełomowy nie był, ale na pewno bardzo dobry, dlatego ludzie zaufali REDom). Póki co spodziewam się gry bardzo dobrej, jednak nie daję się ponieść hypowi "odmienienia całego gatunku".

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Cyberpunk 2077: Zajrzyjcie za kulisy powstawania zwiastuna na E3 [WIDEO]

News
środa, 11 września 2019

cyberpunk-2077-zajrzyjcie-za-kulisy-powstawania-zwiastuna-na-e3-wideo Potrzymam was w niepewności: będzie Keanu w stroju do mocapu, czy go nie będzie?

Komentarzy:
3

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
8

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z